Дата и час: 29 Мар 2024 00:56

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2017 21:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2013 13:39
Пол: Мъж
Мнения: 91
steffgang написа:
............. Поне една снимка да бяхме направили на размяната ама на.


Също така как си пропуснал да си направиш една снимка с другото комби там ,"стрелбището" :hihi: :hihi: :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2017 08:22 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Renegade написа:
Снимката не се вижда от потребители, които нямат регистрация в Гоогле.

Имам и не се вижда.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2017 14:49 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
GEORGIEV написа:
Също така как си пропуснал да си направиш една снимка с другото комби там ,"стрелбището" :hihi: :hihi: :hihi:


Не стигнах до Цецо - засякохме се на бензиностанцията и там направихме размяната :) ще я видя твоята ежедневка като взимам 30ката.

От снощи сме с м-тех пружини с любезното съдействие на Данаил и Йордан:
Изображение

Край със стенса и стъргането на асфалт! Нещо отзад ми се види една идея ниска.. Така и не разбрах има ли разлика в пружини за комби - тези мисля, че са от седан.

Предните амортесьори се оказаха в добро здраве - Sachs Advantage с къс ход. Първоначално реших, че няма да стане работата заради късия ход. Монтирахме с максимално сгъване на пружината със скобите, но в крайна сметка си застана идеално и резулатата като возия е пъти по-добър от стенсърските сини пружини които освен ниски са и доста меки :duh:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2017 17:42 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Доста висока е отпред, сигурен ли си в М-тех пружините? Имам компакт, който си е заводски излязъл с М-тех и определено е по-нисък! Имам и Е36 седан, който бе толкова висок със стандартното окачване.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017 10:29 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
michev написа:
Доста висока е отпред, сигурен ли си в М-тех пружините? Имам компакт, който си е заводски излязъл с М-тех и определено е по-нисък! Имам и Е36 седан, който бе толкова висок със стандартното окачване.


Сигурен не съм, но не бих казал че е висока. Нямам снимка на пружините за съжаление, но по цветовете изглеждаше да са мтех - нещо синьо беше и май на почти всички витки. Честно казано не ме вълнува чак толкова при положение, че съм доволен от височината и комфорта/стабилността. В момента върви съвсем комфортно по дупките, но се усеща стегната. Би било добре да знам дали са мтех де :) ако някой има снимка да сподели.

Относно теча в пасажерския леген - днес минах на мивката и наблюдавах с почуда как водата се пълни ето тук без да има стичане от горе:Изображение

Вероятно някъде от шева с прага се пълни а прага би трябвало да се пълни от предния дренаж на люка..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017 18:17 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
На снимката е доста голямо разстоянието между гумата и калника, затова те питам за пружините. Ще видя на моите каква е маркировката за сверка, колата ми е с М-тех и по ВИН и там нещата трябва да са точни. Само че другата седмица, че аз в момента съм в Долна Баня, а колата в Търговище :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017 22:53 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 78
И значи дренажа от шибидаха си тече по колонката... не може да е истина това , не че не го видях това на Е30ката от миналата година , ама.... егати и беемветата , егати и чудото - москвич завинаги :hihi: .

Няма ли кой да постне 2 схеми на дренажите на люковете на Е36 и Е30.


Стефчо , явно ще трябва и ти да се учиш как се демонтират калниците , след което и корите около предните колонки , за да видиш на какво ниво е маркуча и съответно къде отвън да му удариш едно ф12-14. След което свредлото наопаки и го усукваш в отвора , за да получиш ъгъл. После следва сложното , как да прокараш шлаухката през отвора , става някак си :) .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017 11:45 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
ceco_mihailov написа:
Стефчо , явно ще трябва и ти да се учиш как се демонтират калниците , след което и корите около предните колонки , за да видиш на какво ниво е маркуча и съответно къде отвън да му удариш едно ф12-14. След което свредлото наопаки и го усукваш в отвора , за да получиш ъгъл. После следва сложното , как да прокараш шлаухката през отвора , става някак си :) .


Проблема е, че не е под калника а в прага.. Ще пробвам да го намеря през дупката за говорителя - при е30 е там.. и ще наснимам. Ама и калник ще трябва да свалям - подбих си левия от долу. Като сменях пружините със всичкия си акъл реших, че там е здраво и подложих трупче.. сега е вдлъпнато с около 2см :cry:

Цецо, не мога обаче да разбера защо и от къде водата влиза от прага в купето? По ръба долу ли да става? Ако е така не е ли най -добре да намажа хубаво с полиуретан за да не може да се лсучва това. Все пак вода в прага е едно ама в купет нещата загрубяват.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2017 00:18 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 78
Вода в прага не трябва да има , така че търси тези пусти дренажи... трябваше да задълбая в проблема , докато беше време...

Иначе конструктивно , дъното , мисля че обръща нагоре , като вътрешен праг , и остава варианта да сълзи вода в предния край , където дъното тръгва да се изкачва към двигателния "щит" , там мисля , че има някакво прихлупване .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2017 14:18 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
ceco_mihailov написа:
Вода в прага не трябва да има , така че търси тези пусти дренажи... трябваше да задълбая в проблема , докато беше време...

Иначе конструктивно , дъното , мисля че обръща нагоре , като вътрешен праг , и остава варианта да сълзи вода в предния край , където дъното тръгва да се изкачва към двигателния "щит" , там мисля , че има някакво прихлупване .


Всъшност водата се излива точно във вътрешността на прага - проследих маркуча зад говорителя. След това направих един тест да се уверя че действително тече от там: измъкнах го през дупката на говорителя и го натиках в едно шише и така на автомивката - всичко беше сухо и цялата вода си отиде само и единствено в шишето.

След това започнах да търся как така влиза вътре в купето. Ето какво видях след внимателно взиране:
Изображение

Толкова е малка, че не повярвах, че е възможно да влиза толкова много вода от там. Хванах едно шише вода и започнах да изливам директно в прага през дупката на говорителя:
Изображение

Тече си яко. Цецо, предвид любимата ти марка се досещам за един виц :hihi: - Целия "ремонт" беше едно хубаво напълване с полиуретан:
Изображение

На другата сутрин пак на мивката и полях обилно по всички ъгли - вътре си беше сухо. Вече даже съм с мокет - нейния си. Бях го измил на автомивката и съхна 2 месеца. Не е перфектен и е доста прокъсан от долу, но важното е, че миризмата на мухъл я няма.. Абе общо взето взе да става кола. Цецо е свършил чудна работа с ръждите и честно казано и боядисването си е добре стига да не се вглеждаш. Обещавам да направя някоя и друга снимка по така като за е36 :hihi:

Снимах маркировката на предните пружини като слагах втулките на джантите (оказаха се 72,6 към 74,1 - двата бмв размера):
Изображение


Последна промяна steffgang на 10 Юли 2017 17:25, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade