Switch to full style
Раздел за обсъждане на други модели на БМВ.
Добави отговор

Re: old school

19 Окт 2017 10:08

ааа колко много ми харесва е38. винаги съм искал такава :evil:

Re: old school

19 Окт 2017 10:33

Що си купи голф тогава :mrgreen:

Re: old school

20 Окт 2017 08:47

Щото е по евтин за ежедневно ползване сигурно.
Аз що карам пунто на цената на 32 инча телевизор.
А по темата със здраве.И аз имах такова влечение преди време, но пътищата и местата по които ходя не стават за кораба майка.Затова купих и ЗИЛа. Което ми напомня да го добавя в една тема тук.

Re: old school

20 Окт 2017 21:23

Определено седма серия не е от евтините за притежание и подръжка, закупуването на колата е само началото, като сравнително добър екземпляр може да се вземе на добри пари. И аз си заглеждам Е32, че те най ми харесват, ама едно олд БМВ ми стига.

Re: old school

21 Окт 2017 20:58

michev написа:Определено седма серия не е от евтините за притежание и подръжка, закупуването на колата е само началото, като сравнително добър екземпляр може да се вземе на добри пари. И аз си заглеждам Е32, че те най ми харесват, ама едно олд БМВ ми стига.


Ааа не,не стига...аз си подържам тезата,че всеки Е30 ентусиаст рано или късно си купува поне второ Е30... :mrgreen:

Re: old school

22 Окт 2017 19:39

Абе то ако имам възможност не една, няколко ще си купя, и не само Е30-ки :D В момента съм събрал 3 БМВ-та, та мисля са ми достатъчно :hihi:

Re: old school

14 Ное 2017 17:03

След повече от месец в България са сменени доста неща по колата. Излизат някои неща редовни за модела и мотора но.... лека полека се изчиства всичко.
Има някакъв теч на масло м/у мотора и скоростите, предполагам, че е от някой семеринг, другите течове на масло и антифриз са отстранени.
Някой с читава диагностика да предложите да я преслуша /за сега е закачвана само на универсални такива/.
Пръскалките на фаровете не мога да ги накарам да заработят с лоста /на тест на диагностика работят/ и предполагам, че са изключени или нещо от сорта.
Имам и някакво тропане отпред но все още не мога да го хвана от какво е, при малки остри неравности с лека скорост се чуват. Може и амортисьори да са, защото всичко друго изглежда здраво :/ Търся ляв бъбрек и/или комплект, че нещо удрям на камък с всички скрапери :D

п.п.: имам воден радиатор за тоя звер за продаряване :hihi: със съвсем леко просълзяване от дясно ако на някой може да му свърши работа.

Re: old school

14 Ное 2017 18:56

Ако си с OBD I (кръглата букса, като при Е30) ела и ще я закачим на GT1-a. Всичко ще си каже... :hihi:
Прееба ми се кабела за OBD II и затова към момента не мога да чета такива коли.

Re: old school

14 Ное 2017 19:53

Тропането е от средната щанга или секторна кутия. Много чест проблем е. Има хора сменили всичко по окачването, но потропването остава. Просто и секторните кутии вече са на 15 20 години и милиони км/мили.
Да ползвам темата, ако може. При мен има едно припукване на празен ход. Все едно капе чешма в кофа с вода. Нямам теч и загуба на флуиди. В казанчето на хидравликата няма балони или пяна. Някой има ли предоложения?

Re: old school

15 Ное 2017 11:28

Renegade написа:Ако си с OBD I (кръглата букса, като при Е30) ела и ще я закачим на GT1-a. Всичко ще си каже... :hihi:
Прееба ми се кабела за OBD II и затова към момента не мога да чета такива коли.

С кръглата съм, кажи кога ще ти е удобно само :D

Емилио написа:Тропането е от средната щанга или секторна кутия. Много чест проблем е. Има хора сменили всичко по окачването, но потропването остава. Просто и секторните кутии вече са на 15 20 години и милиони км/мили.
Да ползвам темата, ако може. При мен има едно припукване на празен ход. Все едно капе чешма в кофа с вода. Нямам теч и загуба на флуиди. В казанчето на хидравликата няма балони или пяна. Някой има ли предоложения?

Още не съм стигнал до окачването, че има други неща по-напред и не съм я преглеждал по-сериозно. Може ли да се хване че е от кутията по някакъв начин?
Добави отговор