Switch to full style
Раздел за обсъждане на други модели на БМВ.
Добави отговор

Re: old school

15 Ное 2017 13:04

Аз смених секторна кутия заради глупави майстори. Но с тази която сложих това почти не се усеща, преди имах усещане, че ми подскача волана. Секторната кутия се издава и с луфт на загасена кола.

Re: old school

15 Ное 2017 18:49

Емилио написа:Тропането е от средната щанга или секторна кутия. Много чест проблем е. Има хора сменили всичко по окачването, но потропването остава. Просто и секторните кутии вече са на 15 20 години и милиони км/мили.
Да ползвам темата, ако може. При мен има едно припукване на празен ход. Все едно капе чешма в кофа с вода. Нямам теч и загуба на флуиди. В казанчето на хидравликата няма балони или пяна. Някой има ли предоложения?

Освен кутията проверете и номер 7 /втулка паразитен хебел/в линка по-долу, също често срещан проблем - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0695

Re: old school

22 Ное 2017 15:09

Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш :mrgreen: Пусни повече снимки!!

Re: old school

25 Ное 2017 18:13

Paul Rosche написа:Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш :mrgreen: Пусни повече снимки!!


Аз за моето б44ту си купих преди половин година нов в8 дизелов термостат от дилъра, но още не съм го сложил...

Re: old school

25 Ное 2017 20:14

Тук явно нещо съм пропуснал :oops: , я кажи твоето В44 в какво е монтирано?

Re: old school

25 Ное 2017 20:19

Paul Rosche написа:Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш :mrgreen: Пусни повече снимки!!

Мерси, автоматик е колата. За сега г/д само обслужвания и отстраняване на течове (главно по водната система). Скоро ще свалям кутията, че има теч на масло м/у кутията и блока, предполагам семеринг на вала... за термостата никъде не открих подобна тема но и не съм изчел всичко в павърския форум, то и напоследък няма нищо инт в този раздел. След кутията е ред и на веригите, че колата е на 189 к км и май и е време. Ще пусна снимки като я снимам :thumbsup:

п.п.: всичи ремонти ги правя сам, цените на частите са дебели но труда би бил доста по-дебел ... най-големият разход в тая кола е разхода, 20-25

Re: old school

25 Ное 2017 21:39

ето най-полезната павърска тема:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=397591&sid=9ab89f3cab127d8d3a6997e8706abf36
в нея се споменава за теч между кутия и мотор от някакъв охладител маслен, не знам има ли го при теб.

Иначе леко по темата, моят компакт течеше отзад яко, точно като семеринг колянов вал и се оказа, че е от масленото тяло, просто се оттича назад и прави локва под кутията чак.
Последна промяна lowrider на 25 Ное 2017 23:49, променена общо 1 път

Re: old school

25 Ное 2017 23:29

lowrider написа:ето най-полезната павърска тема:

Изображение

в нея се споменава за теч между кутия и мотор от някакъв охладител маслен, не знам има ли го при теб.

Иначе леко по темата, моят компакт течеше отзад яко, точно като семеринг колянов вал и се оказа, че е от масленото тяло, просто се оттича назад и прави локва под кутията чак.

Озад течеше антифриз...първо беше маркуч до тези на парното (класика), после видях, че продължи и се оказа valley pan-а ... Сега вече е само масло... Каквото и да е, кутията трябва да падне... не знам с какво масло е тя но това което тече е светло жълто.

Re: old school

26 Ное 2017 23:01

След поредния теч на антифриз, този път от малкия маркуч на разширителния съд /точно на скобата, класика/ реших че ще трябва да намаля работната температура на двигателя, която е доста висока и единствената причина за това поне според информацията която намерих в нета е, да се гонят еко норми.

Вариантите са 2, фрезоване на водната помпа и слагане на термостат от м60 със стругована плочка и капак на термостата за м60 или термостат от Е31. За съжаление този термостат за 8-цата не се предлага афтър маркет или поне аз не успях да намеря.

Някой ако може да удари едно рамо с намирането на този термостат на малко по-поносима цена, номерът му е: 11531742964 . Ще съм благодарен!

Re: old school

27 Ное 2017 00:09

Термостат от 740д се слага, отваря на 88* - 11512248542
Иначе Ганьовците играят една бургийка и на техните си термостати, в повера сигурно има тема и кой номер свредло да се ползва :hihi:
Добави отговор