Дата и час: 15 Авг 2018 23:14

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 36 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017 13:04 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 546
Аз смених секторна кутия заради глупави майстори. Но с тази която сложих това почти не се усеща, преди имах усещане, че ми подскача волана. Секторната кутия се издава и с луфт на загасена кола.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017 18:49 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 878
Емилио написа:
Тропането е от средната щанга или секторна кутия. Много чест проблем е. Има хора сменили всичко по окачването, но потропването остава. Просто и секторните кутии вече са на 15 20 години и милиони км/мили.
Да ползвам темата, ако може. При мен има едно припукване на празен ход. Все едно капе чешма в кофа с вода. Нямам теч и загуба на флуиди. В казанчето на хидравликата няма балони или пяна. Някой има ли предоложения?

Освен кутията проверете и номер 7 /втулка паразитен хебел/в линка по-долу, също често срещан проблем - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0695


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2017 15:09 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 155
Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш :mrgreen: Пусни повече снимки!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2017 18:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 474
Paul Rosche написа:
Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш :mrgreen: Пусни повече снимки!!


Аз за моето б44ту си купих преди половин година нов в8 дизелов термостат от дилъра, но още не съм го сложил...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2017 20:14 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 878
Тук явно нещо съм пропуснал :oops: , я кажи твоето В44 в какво е монтирано?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2017 20:19 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 247
Paul Rosche написа:
Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш :mrgreen: Пусни повече снимки!!

Мерси, автоматик е колата. За сега г/д само обслужвания и отстраняване на течове (главно по водната система). Скоро ще свалям кутията, че има теч на масло м/у кутията и блока, предполагам семеринг на вала... за термостата никъде не открих подобна тема но и не съм изчел всичко в павърския форум, то и напоследък няма нищо инт в този раздел. След кутията е ред и на веригите, че колата е на 189 к км и май и е време. Ще пусна снимки като я снимам :thumbsup:

п.п.: всичи ремонти ги правя сам, цените на частите са дебели но труда би бил доста по-дебел ... най-големият разход в тая кола е разхода, 20-25

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2017 21:39 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 474
ето най-полезната павърска тема:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=397591&sid=9ab89f3cab127d8d3a6997e8706abf36
в нея се споменава за теч между кутия и мотор от някакъв охладител маслен, не знам има ли го при теб.

Иначе леко по темата, моят компакт течеше отзад яко, точно като семеринг колянов вал и се оказа, че е от масленото тяло, просто се оттича назад и прави локва под кутията чак.

_________________
Изображение


Последна промяна lowrider на 25 Ное 2017 23:49, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2017 23:29 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 247
lowrider написа:
ето най-полезната павърска тема:

Изображение

в нея се споменава за теч между кутия и мотор от някакъв охладител маслен, не знам има ли го при теб.

Иначе леко по темата, моят компакт течеше отзад яко, точно като семеринг колянов вал и се оказа, че е от масленото тяло, просто се оттича назад и прави локва под кутията чак.

Озад течеше антифриз...първо беше маркуч до тези на парното (класика), после видях, че продължи и се оказа valley pan-а ... Сега вече е само масло... Каквото и да е, кутията трябва да падне... не знам с какво масло е тя но това което тече е светло жълто.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2017 23:01 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 247
След поредния теч на антифриз, този път от малкия маркуч на разширителния съд /точно на скобата, класика/ реших че ще трябва да намаля работната температура на двигателя, която е доста висока и единствената причина за това поне според информацията която намерих в нета е, да се гонят еко норми.

Вариантите са 2, фрезоване на водната помпа и слагане на термостат от м60 със стругована плочка и капак на термостата за м60 или термостат от Е31. За съжаление този термостат за 8-цата не се предлага афтър маркет или поне аз не успях да намеря.

Някой ако може да удари едно рамо с намирането на този термостат на малко по-поносима цена, номерът му е: 11531742964 . Ще съм благодарен!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: old school
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2017 00:09 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 474
Термостат от 740д се слага, отваря на 88* - 11512248542
Иначе Ганьовците играят една бургийка и на техните си термостати, в повера сигурно има тема и кой номер свредло да се ползва :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 36 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by Renegade