15 Ное 2017 13:04
15 Ное 2017 18:49
Емилио написа:Тропането е от средната щанга или секторна кутия. Много чест проблем е. Има хора сменили всичко по окачването, но потропването остава. Просто и секторните кутии вече са на 15 20 години и милиони км/мили.
Да ползвам темата, ако може. При мен има едно припукване на празен ход. Все едно капе чешма в кофа с вода. Нямам теч и загуба на флуиди. В казанчето на хидравликата няма балони или пяна. Някой има ли предоложения?
22 Ное 2017 15:09
25 Ное 2017 18:13
Paul Rosche написа:Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш Пусни повече снимки!!
25 Ное 2017 20:14
25 Ное 2017 20:19
Paul Rosche написа:Честито за покупката и много да те радва. И на мен много ми харесват тези 7мици. С какви проблеми се бориш откакто си я взел и г/д брутални ли са разходите? Предполагам не е ръчка? Хубаво е да провериш ангренажа и да смениш всичко превентивно ако можеш, защото мотора е много здрав, но на м62 слагат плъзгач на веригата там където на м60 е сложено зъбно колело. Когато се вдигне температурата на маслото плъзгачите се опичат бавно и отслабва материала. Препоръчвам ти да прочетеш теми за слагането на термостат от 740д е38 (мисля, че беше), който държи по ниска температура и облекчава този проблем. Продава се и шпер от м5 в павара, така че можеш да се възползваш Пусни повече снимки!!
25 Ное 2017 21:39
25 Ное 2017 23:29
lowrider написа:ето най-полезната павърска тема:
в нея се споменава за теч между кутия и мотор от някакъв охладител маслен, не знам има ли го при теб.
Иначе леко по темата, моят компакт течеше отзад яко, точно като семеринг колянов вал и се оказа, че е от масленото тяло, просто се оттича назад и прави локва под кутията чак.
26 Ное 2017 23:01
27 Ное 2017 00:09