Paul Roche написа:Бмв нямат избор ...
Интересно нещо е избора като се замислиш.
И са много малко случаите, в които наистина нямаш такъв.
А стадното чувство е много силно особенно днес. За утре не ми се мисли ...
Paul Roche написа:+ това ние си храним новите модели ама бмв си записват рекордни продажби през месец, нали така... те все пак да не са нон профит?
Прав си, продажбите си вървят ...
Щяха да вървят и с по-смислени решения за много неща.
Потребителя е тъпо животно, и пазари каквото му покажеш (това като цяло)
Също така има нужда точно от нещата, които ти му продаваш, защото това са най-важните неща ...
Малко са хората, които се замислят за голяма част от нещата в една кола.
Показателно е колко автомобилни нещастия се произвеждат и карат ...
Та положението е малко яйцето или кокшката.
Имам 2 любими реклами на коли по ТВ-то напоследък, даже не помня какви ...
Едната и се отваря багажника като си завреш ските отдолу, другата се паркира сама ...
И това са качествата, с които се рекламират ...
Просто всичко смислено в автомобилостроенето като комфорт и екстри приключва около 2000г някъде,
инжинерно най-вероятно и доста по-рано ... всичко след това е прах в очите, еко норми, фейсбук и прочие ...
Да, има интересни коли, мощни, безшумни, харчат малко и тн. ама АЗ ставам все по-малка част от събитието шофиране
Но тенкс! Поне за сега, сигурно ще ни се наложи да ги караме ама ще изчакам ...
Та ин профит уи тръст дет се вика ...