e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Олд скул - Е36 вместо Е46 http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=83&t=406 |
Страница 5 от 6 |
Автор: | lowrider [ 10 Апр 2014 23:24 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
ей какво против 92ките, няма да Ви возим |
Автор: | Renegade [ 12 Апр 2014 19:38 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Не ми стана ясна разликата между clutch type и т.нар. нормален пластинчат шпер, който също е "clutch type" според мен. Би ли я обяснил по-подробно? |
Автор: | Делян [ 12 Апр 2014 21:39 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Повече от подробно е обяснено и за двата вида диференциали, аз по-добре от това не мога http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762 |
Автор: | Renegade [ 12 Апр 2014 21:46 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Батка, не ми пускай теми, дето са отпреди новобранската на Хитлер... Поразглобил съм няколко шпер касети, та не ми е нужно на корифеи от Павара да им чета съчиненията... Питах те конкретно за два диференциала, за които ти твърдиш, че имали основни разлики? Да обясниш с думи прости. Защото, след като пускаш цитати, явно са ти ясни различните принципи на работа. |
Автор: | Делян [ 12 Апр 2014 22:23 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Ти нещо май сериозно се обърка(не само за дифиренциалите, нищо, че си разглобявал и ги знаеш перфектно), а и за това, че ще влизам в някакви спорове и пререкания с теб. Не харесвам такъв тип комуникация, особено с човек, не зачитащ чуждо мнение и гледна точка, по-различна от неговата И с его толкова голямо, не търпящо поправка след грешка, било то с чисто приятелски намерения, а не с цел заяждане или самоизтъкване. Това ми беше последното мнение в темата |
Автор: | Renegade [ 12 Апр 2014 22:41 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Въобще не съм се объркал даже. Поне като пишеш нещо и пускаш цитати на разни корифеи, които междувпрочем са писали пълни глупости, поне се поинтересувай кое-какво-що и КАК работи. Не знам за какво ЕГО говориш и за каква поправка след грешка. Моята грешка може да е, че написах че при Е36 само М3 има шпер и това, че при Е46 е виско шпер, но от самото начало написах, че не съм се задълбочавал в тези модели и не претендирам за прецизност. Спорът, в който ти "отказваш" да участваш е чисто технически и няма отношение към ничие ЕГО, поне според мен, най-малкото за да не се заблуждават хората относно ТЕХНИЧЕСКИ аспекти. Цитати на глупостите на разни "корифеи" НЕ помагат за изясняване на тези ТЕХНИЧЕСКИ факти. Нещата не опират до нечие ЕГО, поне не за мен. Можеше да ми го сринеш това мое ЕГО, с малко ТЕХНИЧЕСКА аргументация, но защо ли избра да говориш не за техника, а за ЕГО? Къде ще пишеш и къде не, си е лично твоя работа. |
Автор: | Abarth77 [ 15 Апр 2014 12:01 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Чудя се защо всяка подобна тема завършва по този начин, без значение на форумното й местоположение: тотално изгубила първоначалния си замисъл и с неприятни реплики в края? А истината за мен е не чак толкова сложна: с годините любимата ни марка прави коли за все по-широк кръг потребители, в което няма нищо лошо. Другото хубаво нещо е, че и старите й модели, по които всички тук сме болни, при подходяща грижа все още са в чудесно здраве и ни носят неподправеното усещане, удоволствие от "мъжката" кола, която те възнаграждава, когато си умел зад волана, но не ти прощава глупава самонадеяност. Всичко това е повод само за положителни емоции. Защото ако трябва да сме честни в Е30 думичката "комфорт" е меко казано пресилена. Но това не е и целта на тази кола. За тази цел си има достатъчно други модели. Някои казват: ама тя вече и 3-та серия стана "пластмасова", "мека", "изкуствена", "прекалено сигурна" и т.н. Да де, ама колко от вас карат стокова Е30 316? Има ли някой от вас със стандартно окачване? Дори да не е 25-годишен М-техник. Сравнението на круши с ябълки рядко дава достоверни резултати. И накрая: има една чудесна реплика, измислена в маркетинговия отдел на другата ми любима марка Porsche. Преди години, когато излезе първият Cayenne сред общността на феновете се надигна истински вой. Хората не се интересуваха от това, че марката е в тотална финансова криза. Не можеха да предположат, че благодарение на точно този модел фирмата ще направи такъв финансов скок, че ще е на прага да закупи VW Group. Тогава от Porsche се обърнаха към феновете със следното знаменателно изречение, което перифразирам по памет: "Уважаеми почитатели на Porsche, производството и продажбите на Cayenne ще ни дадат ресурса, който ще ни позволи да правим вашето любимо 911 все по-съвършено." Мисля, че това до голяма степен важи и за любимата ни марка. Така, че не роптайте твърде много срещу малолитражките, предното предаване, липсата на шпер, SUV-тата и т.н. Все пак М-дивизията се нуждае от не малко средства за развойна дейност и производство. |
Автор: | Делян [ 18 Апр 2014 18:40 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Abarth77 написа: Чудя се защо всяка подобна тема завършва по този начин, без значение на форумното й местоположение: тотално изгубила първоначалния си замисъл и с неприятни реплики в края? За други теми не знам, но за тази, аз съм виновникът. Renegade написа: Въобще не съм се объркал даже. Спорът, в който ти "отказваш" да участваш е чисто технически и няма отношение към ничие ЕГО, поне според мен, най-малкото за да не се заблуждават хората относно ТЕХНИЧЕСКИ аспекти. Цитати на глупостите на разни "корифеи" НЕ помагат за изясняване на тези ТЕХНИЧЕСКИ факти. Нещата не опират до нечие ЕГО, поне не за мен. Можеше да ми го сринеш това мое ЕГО, с малко ТЕХНИЧЕСКА аргументация, но защо ли избра да говориш не за техника, а за ЕГО? Къде ще пишеш и къде не, си е лично твоя работа. Приех ти постовете като заяждане и афектиран пренесох разговорът тотално на лична основа. Извинявай, реагирах и постъпих глупаво. Бях казал, че ще ми е последен пост в темата, но реших, че е по-важно да се извиня. |
Автор: | Renegade [ 18 Апр 2014 22:06 ] |
Заглавие: | Re: Олд скул - Е36 вместо Е46 |
Аз също се извинявам, ако постовете ми са прозвучали като заяждане, не съм имал такава цел. Важното е в даден спор да стигаме до обективните факти, а раздразнение или острота понякога може и да има (все пак е спор или дискусия), но това не трябва да е причина да се караме помежду си. Защото в този форум ни обединява едно нещо, което трябва да е достатъчно основание да преодолеем различията - иконата БМВ Е30. |
Страница 5 от 6 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |