Дата и час: 10 Юли 2020 15:15

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Май 2016 07:41 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 260
Ей на от заглавието се вижда какви мисли се въртят из онуй място започващо от раменете ми и свършващо в дълбините на без
края.
Колата ще бъде както се вижда газифицирана и ще изпълнява надявам се вярно задължението си да ни вози из България и отвъд дори тъй като обичаме да пътуваме.
Обаче тъй като такава аз лично нито съм имал нито съм карал,а само съм се возил не мога да знам коя е за предпочитане.
Като разновидност дали преди или след фейслифта коя е по-добре?
Кой мотор от двата е правилният от към здравина?
Подръжката предполагам е еднаква така,че за нея не питам.
Колата да се търси ли в дългата версия iL или не.
Кой екстри е хубаво да има и кой не(т.е. такива който създават проблеми системно на тези години).
Има ли разлики в скоростите преди/след фейса при автоматите и кой са за предпочитане.
Ръчка на 7ца не искам.Тук комфорт се търси(без икономията като изключим гаста де :hihi: )
Та така споделяйте ако знаете.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2016 10:00 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 909
Без въобще да имам понятие от Е38 изказвам моето мнение - дългата версия грознее, то и без това си е шлеп, а и още да се удължава ми е безсмислено, мотора винаги по-голямата кубатура, екстрите в един автомобил, които си струват са климатика, хидравлика, централно и ел стъкла, като мога дори без последните 3 :D В крайна сметка при кола на старо - възможно най запазеният екземпляр, който намериш!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2016 10:24 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Звънни на Григор, бря, той от 2 години търкаля едно 740 на газ. Даже наскоро и окачване сменя.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2016 16:20 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 260
За него и колата знам.Ма Григор от коли разбира колкото аз от самолет.
В неговата съм се возил с кофти окачването и ми хареса(в смисъл колата не возията).Разхода и той ми хареса.
Сега въпроса е ако изпадне читава 3.5 има ли смисъл или 4,4 трябва да е.
Разликата в конете не е много ама въртящото момент е повече.
А и за кутиите ако има знаещи да кажат коя с коя кутия и повече инфо за същата.
Ако не ще отделя две три вечери и сам ще си разбера ма ей на хубаво е от тук да го разбера,а и форума да не стои празен. :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2016 00:07 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Моето мнение е да си вземеш М60В40, простак е откъм електроника (което е хубаво) и като се има предвид, че ще я омаскаряваш с АГУ, поне да има сила да тегли тия 2 тона кораб.

За скоростните кутии не се притеснявай, ще я счупиш само ако я оставиш без масло.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade