Ще се направя на ударен и няма да обръщам внимание на това , че не съм писал от няколко месеца
.
Започна нова офанзива иии този път май няма да има на къде да шикалкавича , щото си запълних гаража и не ме кефи това
.
Преди да съм качил купето на въртележката , ще оправя предницата и прилежащите и части , които в това си състояние на купето ми е по-лесно да обработвам.
Няяякога преди много време Джони ми беше оставил нова "рамка" , само че от двоен стоп и много се бях наплашил , че ще има сериозни разлики...
Та едната разлика е , че на новия възел има заварено U-образно ухо , което само трябва да му изпиля заварките и изпада:
И другата разлика е , че пък при тройния стоп има един допълнителен елемент , който при двойния стоп липсва:
...което си е супер новина и ми даде сила да изкъртя текущата "рамка" доста бързо:
Само да отбележа , че не съм и' първия ... тези които са ремонтирали десния праг , са сваляли и рамката
+ конзолата , мисля за разширителния съд. И както с прага , така и тука не е обработено качествено под заварките, което е причина за следващите 4 снимки :
И при това положение ми беше лесно да работя и в зоната под челното стъкло:
А там работа колкото искаш
Тази снимка се е получила особено покъртителна и я подарявам за някой "рат стайл" календар
И пренасочвам мислите и действията си в градивен план:
Тия дни още... дърва има за печката
.