Switch to full style
Проекти, сврзани с връщането на Е30-ката възможно най-близо до заводското й състояние и оригинален вид.
Добави отговор

Re: 320is

24 Мар 2016 23:24

Едни бързи две снимки , които показват преминаване в следващата фаза по работата върху купето - чистене и вече малкото останали проблемни места по ламарината искащи рязане . След което нанасяне на нови покрития:

Изображение
Изображение



П.П. Изглежда съм достатъчно подробен в описанието си , щом скоро никой не питал за нещо :oops:

Re: 320is

25 Мар 2016 00:18

То смее ли да попита човек, направо си е филм на ужасите :hihi:

Re: 320is

11 Апр 2016 22:41

Michev , с това за "ужасите" си изпроси няколко снимки от един бъдещ проект, но ги погледни утре сутринта , за да можеш да заспиш :hihi: .

Иначе филма (епизода , в който аз участвам) върви към края си лека полека...

Изображение
Изображение
Изображение
Грунда ин ги е слаб...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Прикапах кръпките и продължавам напред :oops:
Изображение
Изображение
Изображение
Тук се вижда , че и тоя път съм заварил на цял шеф... още не мога да усвоя напълно техниката с прикапването :hihi:
Изображение
Заварено и почистено... къде? това е целта на занятието - да не си личи :) .
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
А тук се бях зарочил , че ще ги свалям тези греди...бих казал , че не ми мигна окото :hihi:
Изображение
Изображение
Няколко места с компрометиран грунд , струваше си свалянето :)

И пак малко чистене за разнообразие:
Изображение
Изображение
Тунела няма да го закачам , щото ще е мъка , а покритието не е компрометирано - ще живее още 30г.

Въртях се , занимавах се с други работи , но утре ще е неизбежно да се захвана и с ето това - ще има чистене , ще има и заваряване без рязане и заваряване с рязане :hihi: .
Изображение

И няколко снимки , за това , как си направих един детайл , който на много 30ки е за смяна .
Започвам с формата , така че всички детайли да са по калъп:
Изображение
Изрязах си и заготовките:
Изображение
Първите 2 сгъвки стават лесно , използвайки уреда под детайла :) :
Изображение
Следващите 2 - вече с помощта на формичката:
Изображение
Заварявам и ръбчетата , че да е здраво и се получава това:
Изображение
Изображение
А защо 4-ри , сигурно никой не може да се досети :hihi: .
Последна промяна ceco_mihailov на 12 Апр 2016 09:28, променена общо 2 пъти

Re: 320is

12 Апр 2016 00:13

Да си имаш за поредната 30-ка, като гледам колко народ има мерак да идва при теб, може и серийно да ги произвеждаш :hihi: А сега сериозно -респект за работата, най-вече за желанието и за детайлното изпипване, твърде малко хора работят така!

ПП - нещо не ми се отварят снимките, давай смело, куражлия съм :hihi:

Re: 320is

20 Апр 2016 23:12

Аааъъъ , да , купето го изжелезарствах! Даже днес и боядисвах с епоксиден грунд пода и маската... коша ще е мокро в мокро , че едвали ще ми останат пръсти от жулене с Р320 , да матирам за шагрена , но преди него ще трябва да фугирам , а още не съм намерил решение... отделно и база за двигателния отсек нямам... мда , изглежда няма да е готова утре :hihi: .

Но какво направих тия дни...

Ето една много симпатична кръпка с присаден крепеж - почти оригинално стана 8-)
Изображение
Изображение

Това също беше костелив орех:
Изображение
Докато не извадих от архива едно комплектче , което си бях правил за една друга кола (ВАЗ 2106!) :
Изображение
И след малко рязане и помпане с крика , стана това:
Изображение
Изображение

Поистих и гредите за скоростната кутия:
Изображение
Една снимка на привършилите заварочни дейности в предно дясно дъно:
Изображение
Изображение

И предпоследната брънка в плетеницата:
Изображение
Така ми беше сравнително удобно за работа... тези стойки ми бяха една от най-умните инвестиции .
Изображение
Който не се ориентира - това е подкалника от към краката на пасажерското място.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

И това беше последното нещо което се нуждаеше от заваряване...говоря за купето , вратите и калниците са отделна единица :hihi: .
Изображение
Изображение

И днеска почистих със скочбрайта дъното , после обезмаслих и накрая нанесох епоксидния грунд (Спектрал) :
Изображение
Тунела не съм му пипал покритието , защото е достатъчно здраво , но май вече бях писал по този въпрос :)
Изображение
Изображение

Някой ако има актуална информация къде мога да намеря Полиуретанов уплътнител на Intertroton или само Troton (че в актуалното си производство изглежда го предлагат продукта само под марката Тротон) , нека пише .

Re: 320is

21 Апр 2016 15:22

Започна да ми се връща мерака и желанието за работа след последните снимки

Сега се сетих да питам, ако имаш снимки на разликите м/у маските от двойния и тройния стоп да ги покажеш, или поне да кажеш какви са?

Re: 320is

21 Апр 2016 15:33

Ще ме извиняваш , ама ще се самоцитирам (и админа да ме извинява за повторението) :hihi:

ceco_mihailov написа:......

Няяякога преди много време Джони ми беше оставил нова "рамка" , само че от двоен стоп и много се бях наплашил , че ще има сериозни разлики...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Та едната разлика е , че на новия възел има заварено U-образно ухо , което само трябва да му изпиля заварките и изпада:
Изображение
И другата разлика е , че пък при тройния стоп има един допълнителен елемент , който при двойния стоп липсва:
Изображение
...


П.П. Търси запазаена престилка , детайла под предната броня , че твоята е прекалено зле!

Re: 320is

13 Май 2016 12:04

аз помислих,че е в движение вече :mrgreen:

Re: 320is

15 Май 2016 04:04

Тия дни ще мина да напазарувам за М10тката и ще я пускаме в движение до година за баловете :D

Re: 320is

15 Юли 2016 13:35

Онзи ден на 12ти празнувах 3 години от както е при Цецо. С тоя пост го подканвам да довърши малкото останало и да му освободя място, че имам и други предизвикателства за него. :D Цецо, ако четеш, вземи качи малко снимки като пръснеш и коша, че има какво да се види. :)
Добави отговор