Не съм писал скоро в темата, но това не е защото не се работи по колата.
В последно време наредих всичко по ел инсталацията, като най-голямата разправия беше с климата и с измиването на фаровете. Наредих салон табло и почти всичко от вътре освен кори на врати и задни. Имаше доста дребни изненадки и щипчици тук там. Едно оборотно воланче колкото да я пребутваме. Освен това обслужихме малко мотора. По мотора смених ремъци ангренажен и обслужващи, маслена помпа с цедка, тръбичка за мазане на вала, водните маркучи и някои от вакумите, разни гарнитурки тук там е - капак клапани, при помпата и капаците и тези на картерите, разни водни изходи, о пръстенчета, семерините на к вал, водна помпа, виско, д. капачка и разни дреболии които няма да описвам. Железния капак на ангренажа ми на през песъкоструй и доби много приятен вид в цвета на колата.
Дойде ред и на ск. кутия. По нея смених трите семерина, двете пробки че бяха спекли и масло, естествено нов съединител, а като бонус дойде и един чисто нов оригинален маховик на дора цена. Тези дни събрахме цялата тази конфигурация и днес Е30чицата вече има сърце въпреки че още няма пулс.
Показвам и малко снимков материал. Извинявам се че не съм снимал повече, но ми беше мерак и то в еуфорията не се сещаш: