Дата и час: 20 Апр 2024 05:19

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 18 от 25
 [ 250 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2016 09:49 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Бодуров търси такава тръба за ниско налягане към компресора. Може да му е от полза ако ти е излишна :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2016 12:03 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Мармот написа:
Бодуров търси такава тръба за ниско налягане към компресора. Може да му е от полза ако ти е излишна :)


По-хубавото е, че заменя за тръба за m20-ка. Ще се разберем с него. Само m20-ката нещо ми се губи.. :(


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2016 12:08 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
steffgang написа:
Мармот написа:
Бодуров търси такава тръба за ниско налягане към компресора. Може да му е от полза ако ти е излишна :)


По-хубавото е, че заменя за тръба за m20-ка. Ще се разберем с него. Само m20-ката нещо ми се губи.. :(

Ще трябва и с Емилио да приказваме :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2016 09:01 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 78
...лайквам :thumbsup:


Надявам се да няма още изненади....как е положението около усилващия детайл към пода , за който се връзва скоростната кутия? И на Рупо , и на Джони , там имаше проблеми , обърни му внимание (натискай от тук от там с отвертката) , сега след като я няма кутията.

Като се постопли времето да сложиш парафини !


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 14:11 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
ceco_mihailov написа:
....как е положението около усилващия детайл към пода , за който се връзва скоростната кутия? И на Рупо , и на Джони , там имаше проблеми , обърни му внимание (натискай от тук от там с отвертката) , сега след като я няма кутията.


Ами има проблеми и по тези уж на пръв поглед прикрити детайли.. Не са дълбоки ръжди ама си има - оголил съм ги местата и съм ги минал еднократно с Вюрта за сега.

Поръчах си ето такава гадост: http://www.bilthamber.com/deox-gel Мисля да я пробвам нея по тези останали места да видим действа ли.. Мисля да я пробвам и на корубата на диференциала да видим дали работи на дълбоко.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 21:40 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Не се похвали днес :lol: Евала че си успял да махнеш тръбите .. колко съм го псувал този тройник при задния мост и крепежите им също не е истина !


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2016 16:48 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Време за ъпдейт:

Колата стои на същите стойки по същия начин от началото на годината. Приключих с оправянето на разкрилите се ръжди с помощта на deox gel от който съм доста доволен. Ето така изглежда намазано с него:
Изображение

Стои така 30 минутки и разтваря ръждата след което след малко разтъркване с телената четка лъсва чист метал. Не работи много добре в дълбочина и е по-подходящ за повърхностни ръжди. Въпреки това реших да го изпробвам в обилни количества и доста повторения върху корубата на дифа. Така изглежда след като е престоял 2 седмици намазан и завит в стреч + плътен найлонов чувал за да не изсъхне:
Изображение

Процедурата след това е разтъркване с телената четка и измиване на автомивката. Това го направих около 5 или 6 пъти ето няколко снимки показващи постепенно резултата:
Изображение

Изображение

Изображение

Общо взето от един момент нататък спря да действа и някои от най-солидните точки ръжда не могат да бъдат разтворени освен ако не са механично разбити предварително.. До тук се отказах с процедурата преди да съм получил дископатия..

Следва най-тъпото в цялата работа.. миналия уикенд отворих задния капак за да го почистия и обработя отделно и реших също че ще сменя болтовете които държат фланците на полуосите. Развих един и установих че няма как да излезе докато чашката си е на мястото напънах леко и чашката взе че излезе.. а ме бях предупредили това да не го правя, тъй като после е почти сигурно че ще ми текнат семерините дори и след като ги сменя.. Така и така излезе едната чашка реших че ще го разголбя и ето го:
Изображение

Защо ми трябваше цялото това мъкнене в неразглобено състояние ми е трудно сам да си обесня :| ама се успокоявам, че е по-добре, че го разгобих чист и не влизат боклуци из семерините и касетата.

В интерес на истината семерините си изглеждат идеално и гледайки конструкцията не виждам причина да протекат ако сглобя отново с тях, но казвайте ако греша. Също кажете от къде да си набавя нови - в БМВ цената нещо не ми хареса.

За сега планувам само смяна на големите гумени пръстени на фланците на полуосите (номер 8 тук http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0116) - едната се скъса като се опитах да я извадя. Семерините са под въпрос.

Не мога да намеря гарнитурата на капака № 33111210405. Кажете как да я доставя - намирам я само в американския ибей.

За момента това е прогреса. Реално задния мост чака само диференциала да стане готов и е готов за сглабяне и слагане на колата.

Отделно си набавих предни и задни ел.стъкла + инсталация за централно заключване. Лошото е че имам липси които тепърва набавям- инсталацията е от кола без ел. стъкла и се чудя как да и прекарам възможно най-близко до оригинала липсващите жици за ел. стъкла. Вече мога успешно да вадя и слагам пиновете на големите букси на вратите (справка тук: viewtopic.php?f=22&t=1337), но няма от къде да намеря жици с правилните цветове. Също така ми липсва модула + релето за централно заключване, ако някой има излишни да казва :)


Последна промяна steffgang на 26 Апр 2016 19:02, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2016 06:58 
Offline

E30: беличко седанче
Местоположение: Габрово
Регистриран на: 01 Сеп 2014 19:59
Пол: Мъж
Мнения: 62
Поръчай си гарнитурата от Дару Кар,някакви смешни пари беше,ще почакаш малко да дойде от Германия и готово. :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2016 11:17 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Аз сменявах единия семеринг, исках двата, ама имаше само един :hihi: . С ОЕМ номера я потърсих в елиткар и излезе.

_________________
Изображение


Последна промяна Kroki на 19 Апр 2016 15:14, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2016 13:42 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Чак толкова ли е дефицитна, не я ли потърси в магазин специализиран за семеринги? То излизат и 2 вида диференциали и семерингите съответно са различни.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 18 от 25
 [ 250 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade