Дата и час: 28 Мар 2024 22:26

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 6 от 8
 [ 72 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 03:26 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
Явно няма интерес към карбоновата изработка. Минавам към списъка със смоличка, макар че започвам да клоня към 116лв оригинал. :roll:

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 09:46 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Малко материял за размисък :hihi: С неква отстъпка може и да падне цената под 100лв
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 09:57 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Renegade написа:
... Чудя се, дали не са избрали метал, за да пазят маркуча при евентуален удар. ...

Звучи логично на някакво теоретично ниво, реално не мисля, че ще има разлика някаква ...
В смисъл ако обмислиш възможностите за удар и кое на къде може да отиде сигурно са милиони
и колко точно пази тази ламаринка, едва ли смоличката ще се окаже точно фактора нарушаващ драстично безопасноста ...

Как да е има логика като цяло, но тогава трябва да не пипаме нищо по тия коли, което всички знаем, че не е така :hihi:

Друго - ако тия маркучи са на 25-30 години смятам този факт е далеч по-опасен от смоличката дето ще ги покрие ...

Kroki написа:
А има ли начин да се изработи на метал?

Сигурно ... дай предложение и цена и човек да го изработи.

rupo написа:
Явно няма интерес към карбоновата изработка. Минавам към списъка със смоличка, макар че започвам да клоня към 116лв оригинал. :roll:

Делян писа, че е важно общата бройка да е 5+ за да има смисъл да се прави калъп/матрица,
та карбона не отпада като вариант за сега ...

Опцията ОЕМ остава винаги, или поне за момента, че още го има :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 10:14 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Косьо, маркучите като станат на по 25-30 години е хубаво да се сменят чат-пат...
И си помисли, защо за всяка афтермаркет част искат TUV в Германия, за да те пуснат да минеш технически преглед? То е ясно, че в БГ можем всичко и го можем по-добре от БМВ, но все пак...

За гаражна изработка от метал - забравете.

Според мен сега е времето да си прегледате тази предпазна ламарина и тези, които имат късмета да я имат все още горе-долу здрава, да я изтъркат до метал и да я обработят с качествени грундове и защитни покрития.

Тези, които нямат тоя късмет, вече си решават дали да взимат ОЕМ или смоличка/"карбон".

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 10:35 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Renegade написа:
Косьо, маркучите като станат на по 25-30 години е хубаво да се сменят чат-пат...
И си помисли, защо за всяка афтермаркет част искат TUV в Германия, за да те пуснат да минеш технически преглед? То е ясно, че в БГ можем всичко и го можем по-добре от БМВ, но все пак...

Съвсем не съм искал да кажа друго от това дето си го написал ... особенно за маркучите :D
Но ако тръгнем по тоя път с ТЮВ одобрените части голяма част от модификацийте дето ги правим,
включително и ти, ще влезнат в списъка неодобрени от ТЮВ и недопустими за БМВ ...

Просто във всичко има нюанси и граници и аз за това още в началото написах,
че точно тази част за мен е допустимо да се изработи от смола и стъклопласт ...

Разбира се това си е мое мнение и не искам да ангажирам никого както и да нося отговорност за нещо ...

На мен всъщност ми е все тая ... аз съм си намерил прилично такова дето му е нужна една боя само ...
Мога да си живея спокойно и с негоследващите 15-20 години :hihi:
За сега няма да го монтирам за да се ползва за калъп евентуално.
Също така бих могъл да преживея и 100-те кинта за ОЕМ, както и другите писали тук вероятно.

Ако има желаещи го правим, ако не поне разчепкахме малко темата със смоличките и карбончетата :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 11:10 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
intruder написа:
...
Но ако тръгнем по тоя път с ТЮВ одобрените части голяма част от модификацийте дето ги правим,
включително и ти, ще влезнат в списъка неодобрени от ТЮВ и недопустими за БМВ ...

Просто във всичко има нюанси и граници и аз за това още в началото написах,
че точно тази част за мен е допустимо да се изработи от смола и стъклопласт ...
...
Ако има желаещи го правим, ако не поне разчепкахме малко темата със смоличките и карбончетата :thumbsup:

Само нека да уточня, че модификациите, които аз правя (с малки изключения, разбира се), общо взето не включват афтермаркет части, заменящи оригинални такива, а ОЕМ части от други модели, които са с по-голяма якост/издържливост. За да "минат" и останалите модификации, различни от ОЕМ, подготвям колата за ДЕКРА. Нека правим разлика между това как една кола се прави, с колко мисъл, труд и пари вложени, от това да изсипеш с лопатата един V8 вътре с възможно най-ниския бюджет (не визирам никого конкретно, да не подскочи някой сега).

Точно тази част, за която е темата, пази маркуч, в който има бензинови пари. Не знам кой колко сериозно я възприема тази ламаринка, но едно нещо знам със сигурност - с бензинови и спирачни пътища не трябва да се правят експерименти. Там всичко трябва да е на максималното ниво на безопасност.

Едно е безспорно - темата е доста полезна или поне за мен е такава (за което ти благодаря :thumbsup: ). Досега не се бях замислял сериозно за функцията на предпазната ламарина. За себе си решавам, че ако ще я сменям, ще е с ОЕМ. Всеки е свободен да избере удачния вариант за него. Форума е за да даде различните гледни точки по въпроса, но решението в случая се взима индивидуално, а не колективно.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 13:44 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Пуснах запитване и с мойте отстъпки ще дойде на 90 кинта на брой за ОЕМ, без значение от бройката.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2015 18:19 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
На 90лв. ОЕМ, лично аз(ако имах все още Е30-ка :hihi:), щях да избера точно този вариант :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2015 12:42 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Смятам да си взимам такава- ОЕМ-ка, че мойта е много зле. Някой желае ли да поръчва?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2015 11:52 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Само за протокола:

Днес заедно с едни брадат двоен стоп ловър :D установихме,
че има два вида от въпросната част - с 6 дупки/уши за захват и с 4.

Навсякъде към момента по парт номера, който е еднакъв изилза с 4,
но по схемите в бмв фанс е нарисувано с 6 ...

Предполагам, че е променена частта някога, но това са само догадки ...
Ако някой има наблюдения или може да потвърди/отрече нещо може да пише за да се знае каква е разликата :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 6 от 8
 [ 72 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade