Та да дам малко яснота по въпроса, за да предпазя други колеги от това, което на мен ми се случи.
Реших да сменя маншоните на полуоските, защото единият се беше скъсал, а всички останали нацепили.
По хронологичен ред:
- бяха закупени маншони на ERT с парт номера: колело - 500284E и диф -500079, който се водят универсални и по системата стават.
НЕ СТАВАТ.
НЯМАТ НИЩО ОБЩО.
- от едно магазинче в Пловдив(момчето кара Е30 купе турбо) бяха поръчани други маншони, които ги дават по каталог отново. На размери отговарят, но липсва един вътрешен законтрящ ръб(като на оригиналните). Маншоните могат да се сложат, но изхлузването от карето е почти сигурно.
- върнахме и тия маншони, заедно с един мой(оригинален) и пичагата викна по един бр от всички, които отговарят на размерите. Така попаднахме на правилният модел.
ОБАЧЕ. Трябва да се вземат точно тези, за които говоря и видите по снимките, защото отново от същия модел има без този вътрешен пръстен.
обърнете внимание на този ръб за който говоря:
Фирмата майка е
LOBRO, а под фирмата
Original GKN Parts с парт номер -
302333. Oригиналните са също LOBRO!
Имаше само 3 бр от това място и се поръча пак Lobro, но от под фирма
spidat, оказа се, че няма този вътрешен ръб, върна се и от друг склад поръчахме отново какъвто трябва.
Ето тези за точните.
Смяната стана, като се разглоби вътрешното каре и така се подменят маншоните. В комплекта се включват 2 скоби и пакетче грес за всеки маншон.
Тук е момента да благодаря на:
- Недко за влизането в положение, подмяната на грешните маншони и цялото съдействие за намирането на правилните. Магазина се казва Bavaria с адрес Гр. Пловдив, бул. Руски 84, тел. 0898 512640. Доста оем неща поръчах от него на доста добри цени и време за доставка!
- Лило, където колата влезна уж за една вечер, а седя 1 месец в сервиза, а не навън да я вали дъжда! Собствената му кола я валеше дъжда само и само моята да бъде вътре. Няколко пъти се разправя с еконт да получава и изпраща грешните части докато стане всичко.
- Злати и Момчи, че сигурно минаха 200км в София, само за да се разправят с моята кола.
- Всички други замесени, които бяха готови да си дадат полуоските, за да мога да карам до Германия.
Благодаря.