Дата и час: 28 Мар 2024 14:04

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012 20:18 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
Съвсем да, господин Генерал ;)
не съм нагрявал моста, защото не съм Тъпир :)
нагрявах по средата металната втулка за да я извадя и да има място от къде да избия пръстена който се държи на моста ;)

както се казва на Слиенски : Ръиш ли, Кире ?

айде със Здраве ...

И НЕ СЕ ПРАВИ С ГОРЕЛКА !!! А С ОКСИЖЕНЧЕ - МАЛКО !

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012 21:20 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
dafy написа:
Съвсем да, господин Генерал ;)
не съм нагрявал моста, защото не съм Тъпир :)
нагрявах по средата металната втулка за да я извадя и да има място от къде да избия пръстена който се държи на моста ;)

както се казва на Слиенски : Ръиш ли, Кире ?

айде със Здраве ...

И НЕ СЕ ПРАВИ С ГОРЕЛКА !!! А С ОКСИЖЕНЧЕ - МАЛКО !

Не знам дали да ти отговарям, че ще е грубо... явно просто съм се уморил от играчи като тебе, които не знаят колко уши имат по главата си, но държат да напишат някъде какво и къде ги сърби, вместо да седнат да се ограмотят малко. И след това да пишат. Сваляй си ги с оксиженче, ако искаш и после се похвали на целия бял свят как си надхитрил БМВ с тая скоба и как те нищо не разбират, а ти Сливенския гаражен герой си му намерил цаката...

slatanic написа:
dafy написа:
Съвсем да, господин Генерал ;)
не съм нагрявал моста, защото не съм Тъпир :)
нагрявах по средата металната втулка за да я извадя и да има място от къде да избия пръстена който се държи на моста ;)

както се казва на Слиенски : Ръиш ли, Кире ?

айде със Здраве ...

И НЕ СЕ ПРАВИ С ГОРЕЛКА !!! А С ОКСИЖЕНЧЕ - МАЛКО !


Абе то сякак става.Я оня под оряха ако иска да каже как смениха навремето тия на моята е30ка с пауърфлекс пък нямам оплаквания все още. ;)

То за това като спомена за това навремето в павара, едва не отнесе БАН, щото много читаво става... :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012 22:13 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
знаеш ли ... не ми пука общо взето за мнението на който и да било

просто исках да кажа на следващия, който се опита да сменя тия тампони, че не е важна скобата!
важно е желанието ! и не Парата ... защото с пари всеки може ... 150-200 леа и в сервиза знаят как ...
а с тая скоба уплаши 90% от хората които са се навили да сменят тампони ...
скоба за 1 път не си струва: нито идеята, нито направата, нито употребата и ;) това исках да кажа !
всеки да прави каквото си иска ... Ако искате сложете двигател от табант ... все ми е тая ...
казвам какви са предимствата и недостатъците при смяната на тия тампони ...

почни САМ да ги сменяш и пак ще си говорим ...

Пък ако смяташ, че съм за БАН ... ами сложи ми ... нали е твоя форум ;)

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012 22:15 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
Аз затова казах,че всякак става. :hihi: Важното е че аз оплаквания нямам.Да е жив и здрав новият собственик на е30ката и той да няма.
А по темата ако има чертеж може да сглобим една да има налична. ;)

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012 22:24 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
в първото мнение има макар и писан малко с краката си. но не е нищо сложно. ще видя дали не може да го направиме.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012 22:28 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
dafy написа:
знаеш ли ... не ми пука общо взето за мнението на който и да било

просто исках да кажа на следващия, който се опита да сменя тия тампони, че не е важна скобата!
важно е желанието ! и не Парата ... защото с пари всеки може ... 150-200 леа и в сервиза знаят как ...
а с тая скоба уплаши 90% от хората които са се навили да сменят тампони ...
скоба за 1 път не си струва: нито идеята, нито направата, нито употребата и ;) това исках да кажа !
всеки да прави каквото си иска ... Ако искате сложете двигател от табант ... все ми е тая ...
казвам какви са предимствата и недостатъците при смяната на тия тампони ...

почни САМ да ги сменяш и пак ще си говорим ...

Пък ако смяташ, че съм за БАН ... ами сложи ми ... нали е твоя форум ;)

Кое не си струва, ве Дафи, че нещо не вдявам? 10-те лева за материали и 20-те лева за заварки ли не си струват? За какво е цялата скраперия с оксиженчето, щото се иска малко мозъчна дейност ли?
А аз какво съм сменял САМ не коментирай, че там отдето идвам, ти едва ли ще минеш по тоя път, момче младо. И БАН няма да ти слагам, поне докато си в Правилата, щото такива като тебе иначе са доста полезни за форума, все пак трябва да има две гледни точки, а и всичко се познава в сравнение.

slatanic написа:
Аз затова казах,че всякак става. :hihi: Важното е че аз оплаквания нямам.Да е жив и здрав новият собственик на е30ката и той да няма.
А по темата ако има чертеж може да сглобим една да има налична. ;)

То чертеж има в линк-а от първото мнение.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2012 17:40 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Ще сложа снимките и чертежа в темата, за всеки случай.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Сега като се замислям, вместо Т-образен профил винкел, може да се ползва и квадратен профил.

Ето и описанието на немски език, както и преведено на английски от Гугъл (нефелно).

German Language написа:
Benötigtes Material:
200 mm T - Eisen max. 15 mm breit
120 mm Vierkantrohr 25 x 2 mm
4 Muttern M12
Rohr InnenØ 13 mm 25 mm lang für Büchse in das Vierkantrohr
Rohr InnenØ 59 mm x 3 mm x 30 mm ( hatte ich eine alte Gussmuffe für 2" Gasrohr geteilt )
1 Ronde Ø 65 mm x 4 mm für das Rohr, mittig Loch mit aufgeschweisster Mutter M12
1 U - Scheibe Ø 17 mm, aussen 50 mm x 3 - 4 mm
1 U - Scheibe Ø 17 mm, aussen 55 mm x 3 - 4 mm
1 U - Scheibe InnenØ 36 mm zum Einziehen, alternativ die 2. Hälfte vom Rohr 59 innen x 3 mm verarbeiten
dann noch normale U - Scheiben für M12, 1 Drucklager oder Messingring als Gleitlager beim Ein - und Ausziehen
1 Gewindespindel M12, Güte 8.8, kein Edelstahl, ca. 270 mm lang, sonst überlebt die keine 2 Lager

Den Abzieher laut Skizze zusammenschweissen.
An der Spindel ca. 20 mm von einem Ende eine Mutter M12 von hinten anschweissen und auf das Innenmass der Tonnenlager abschleifen, ca. Ø 15 mm

Als erstes Hintertür auf, Bodenleiste raus, Sitzbank vor und Teppich hoch ( imIxel bei der Sitzbank ) wegen dem Bolzen. Dann Rad lockern und Wagenheber ansetzen, wenn Du keine Bühne hast. Rad ab, die 2 Inbusschrauben vom Gegenblech am Schweller aufmachen , wobei die abbrechen können, weil meist fest.
Am Besten die Schrauben vorher mit Rostlöser behandeln. Dann die Mutter vom Tonnenlager lösen, SW22. Wenn ABS, dann das Kabel mit Freiheit versorgen, ESD hinten an den Schellen lösen, damit er nach unten hängen kann (ausgehend M40 Touring, der M20 ist bestimmt ähnlich). Nun Variante 1, der Innenalukörper hat sich vom Gummi schon gelöst:
Mit Holz und einem Montiereisen die Achse am Tonnenlager nach unten drücken, bis die U - Scheibe Ø 50 mm mit der Mutter M12 oben am Gummi angesetzt werden kann, Mutter nach oben. Die Spindel mit dem Bund nach oben eindrehen, der Bund ist als Drehstop gegen zu tiefes Eindrehen gedacht. Von unten den Abzieher durch die Aussparungen am Bund vom Tonnenlager ansetzen, dann U - Scheiben mit Drucklager, ich hatte einen Messingring, und Mutter drauf. Mit einer Wärmepistole / Fön auf 80° das Lager aufheizen ( bei 600°C - Fön so 2 min lt. BMW ). Nun kannste den Gummi rausziehen mit der Spindel.

Bleibt der Innere Aluteil vom Lager auf dem Bolzen M14 hängen, Bingo, da isser fest oben in der Bodengruppe wie bei mir. Dann von unten vorsichtig mit einem weichen Dorn, oder die Mutter auf den Haltebolzen M14 aufgedreht, den Bolzen nach oben schlagen, der kommt dann unter dem Teppich raus, deswegen offene die Hintertür ( vorher mal den Einstand des Bolzenkopfes in der Büchse oben unter der Sitzbank messen, waren wohl so 29 mm, damit Du beim Einsetzen siehst, ob er wieder richtig sitzt). Nun vorsichtig mit dem Hammer das Aluteil lockern und entfernen, die U - Scheibe, die da drauf ist, brauchst wieder, saubermachen und vielleicht gleich behandeln.

Variante 2, Alukörper ist noch fest im Gummi:
Nach der Demontage vom Gegenblech des Bolzens und Lösen der Mutter diesen nach oben rausschlagen. Unten in den Alukörper einen passenden Dorn rein und vorsichtig das Lager im Bodenblech lockerprellen, aber die Achse vorher abstützen, nur so 3 cm Luft lassen, weil die sonst ganz schön hart runterkommt.
Die U - Scheibe bleibt meist auf dem Alu hängen, also erst mal den Abzieher ansetzen und solange abziehen, bis die Scheibe locker ist, diese dann wegnehmen und den Abzieher normal zum Abziehen ansetzen. Weitere Vorgehensweise siehe Variante 1.

Nun zum Einziehen:
hier brauchst die Spindel, die U - Scheibe Ø 55 mm, die U - Scheibe InnenØ 36 mm und das Rohr mit Ronde und Gewinde. Das Rohr oben auf das Auge vom Lager auflegen, das ist das Gegenlager zum Einziehen, die 30 mm Höhe brauchst, da das innere Aluteil so 25 mm oben raussteht. Von unten die Spindel mit Bund nach oben eindrehen, der Bund muss durch das Tonnenlagerinnenteil gehen, vorher Prüfen!!!!!! Das Tonnenlager
mit Silikongleitfett einstreichen, auf den richtigen Ansatz achten, so wie das Alte sass, bei mir waren Einpressungen im Auge der Achse und eine Nut im Gummi. Nun unten die U - Scheibe InnenØ 36 mm ( die drückt auf den Stahlkäfig vom Tonnenlager ), die U - Scheibe Ø 55 mm drauf, Drucklager und Mutter und
reinziehen, das Teil. Wenn fertig, dann alle Sachen abbauen und mit einem Wagenheber ( auf Montagefreiheit für das Gegenblech achten, sonst hast den Scheiss, nochmal neu ansetzen ) den Achskörper wieder hochleiern, aber aufpassen, dass das Gummilager nicht wieder rauskommt, wenn Du gegen die Karosse drückst, und mit einem passenden Bolzen den Passitz oben am Lager der Bodengruppe gut anfädeln. Ich habe oben den Passsitz noch mit Kupferpaste eingerieben, damits nicht so schnell wieder gammelt. Nun den Bolzen von oben wieder einfädeln, ein wenig drehen, um die Verzahnung richtig zu setzen und wieder einschlagen, das gemessene Mass vom Einstand kontrollieren, dann Mutter drauf ( Anzugskraft 140 Nm ), die Inbusschrauben rein, anziehen, ESD wieder fest, Leitung vom ABS wieder fest, Rad ran und freuen.

1 Lager musst so rechnen 1,5 - 3 Stunden, je nach schrauberischem Können und Problemen, das 2. geht besser ;-)))

Alle Angaben ohne Gewähr und auf eigenes Risiko!
Bei Verbesserungsvorschlägen, Kritiken oder Fragen bitte anmailen.

CU,

Maju

Mario.derSchmied@gmx.de


English Language Google Translator написа:
Materials needed:
200 mm D - iron max. 15 mm wide,
120 mm square pipe 25 x 2 mm
4 nuts M12
pipe inner Ø 13 mm 25 mm long for tin in the square tube
pipe inner Ø 59 mm x 3 mm x 30 mm (I shared an old cast iron sleeve for 2 "gas pipe)
1 diam 65 mm x 4 mm for the tube, the center hole up welded-nut M12
1 U - disc Ø 17 mm outside, 50 mm x 3 - 4 mm
1 U - disc Ø 17 mm, outside 55 mm x 3 - 4 mm
1 U - disc innerØ 36 mm for drawing, alternatively the 2nd half of the tube 59 inside x 3 mm process
then normal U - washers for M12, 1 thrust bearing or brass ring as bearings in a - and taking off
one screw M12, 8.8, not stainless steel, 270 mm long, otherwise survived the no 2 Storage

An extractor weld together the sketch.
On the spindle 20 mm from one end of an M12 nut weld them from behind and grind on the inside dimensions of tons of storage, about 15 mm diameter

First back door, floor strip out, front seat and carpet high (imIxel at the seat) for the pin. Then loosen wheel and jack fix, if you have no platform. Wheel off, open the 2 allen screws on the sill plate from the counter, which can stop because usually fixed.
Best treat the screws beforehand with rust remover. Then remove the nut from the barrel roller bearings, SW22. When ABS, then the cable supplied with freedom, solve ESD clamps to the rear so that it can hang down (starting Touring M40, the M20 is determined similarly). Now option 1, the Innenalukörper has the rubber already solved:
press with wood and a pry the axle on tons bearing down until the U - disk Ø 50 mm with M12 nut can be attached on top of the rubber, mother upstairs. The spindle with the federal government tighten up, the federal government is intended as a rotation stop against too deep screwing. Start from the bottom of the extractor through the holes on the shoulder of the barrel roller bearings, then U - Washers, thrust bearing, I had a brass ring, and nut on it. With a heat gun / hair dryer to heat up the bearing 80 ° (600 ° C - 2 so hairdryer min lt BMW). Now the rubber kannste pull out the spindle.

Remains inside the aluminum part of the camp depends on the M14 bolt, bingo, there. Isser laid up in the floor like mine Then gently from the bottom with a soft spike, or the mother on the retaining bolt M14 turned up, hit the pin up, which comes out from under the carpet, so we open the back door (before times the cost of the bolt head in the box above under the seat , measure 29 mm were as well, so you can tell at the onset, if he again seated properly). Carefully loosen with a hammer and remove the aluminum part, the U - disk that's on it will need, again, to clean up and deal with perhaps the same.

Variant 2, aluminum body is still stuck in the rubber:
hammer out After dismounting from the opposite plate of the bolt and loosen the nut it upwards. Down into the aluminum body a suitable mandrel clean and treat the bearing loose bounce in the floor pan, but support the axle before, the only way in 3 cm air because otherwise pretty tough coming down.
Underground - disc remains mostly depend on the aluminum, thus only start times and as long as the puller, pull off to the wheel is loose, remove it and then start the normal puller for pulling. Next steps see Variant 1

Now for drawing:
here need the spindle, the U - disk Ø 55 mm, the U - disk inner Ø 36 mm and the pipe with round plate and thread. The pipe at the top of the eye of the camp lay, which is the counterpart to retract that need 30 mm in height, since the inner aluminum part so 25 mm above stands out. Screw the bottom of the stem with collar up, the federal government must go through tons of bearing inner part, check beforehand!! The spherical roller bearings
with Silikongleitfett reap, look for the right approach, as the Old, sat with me in the eye indentations were the axis and a groove in the rubber. Well below the U - disk innerØ 36 mm (which pushes the steel cage by tons of storage), the U - disk Ø 55 mm on it, thrust bearing and nut and
pure pull that part. When mine finished, then all things and with a jack (on freedom of assembly for the counter plate sure else have this shit, again start again) the axle high drone again, but watch out that the rubber bearing not come out again when you press against the body, and with a suitable bolt above the snug fit on the stock floor pan anfädeln well. I mentioned the fit nor rubbed with copper paste damits not bums so quickly. Now thread the bolt from above again, a little twist to set the gearing right and again turn to control the measured distance from the cost, then nut on it (tightening force 140 Nm), the allen bolts in, tighten, ESD solid again, line by ABS solid again, and ran forward wheel.

1 storage must calculate like 1.5 to 3 hours, depending on skill and schrauberischem problems, the 2nd is better ;-)))

All information without guarantee and at your own risk!
anmailen For suggestions, criticisms or questions please.

CU,

Maju

Mario.derSchmied @ gmx.de


Ако някой поназнайва немски, ще е добре да го преведе на български. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2012 18:29 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Renegade написа:
Ако някой поназнайва немски, ще е добре да го преведе на български. :thumbsup:


Ето и превода. Има някои неясноти, просто не знам как да кажа някои неща на български, понеже винаги съм ги чел на чужди езици. Ако някой има нужда от обяснения за някой пасаж или дума, насреща съм да помагам.

Цитат:
Нужен материал:
200 мм Т-образен железен профил максимално широк 15мм
120 мм квадратен профил 25х2 мм
4 гайки М12
Тръба с вътрешен диаметър 13 мм дълга 25 мм за втулка в квадратния профил
Тръба с вътрешен диаметър 59 мм х 3 мм х 30мм (аз разрязах стара гърловина за 2-цолов бензинопровод)
1 тенекия с диаметър 65 мм х 4 мм за тръбата, в средата дупка със заварена гайка М12
1 подложна шайба с вътрешен диаметър 17 мм, външен 50мм х 3-4 мм
1 подложна шайба с вътрешен диаметър 17 мм , външен 55 мм х 3-4 мм
1 подложна шайба с вътрешен диаметър 36 мм за вкарването, или като алтернатива да се преработи втората половина от 59 милиметровата тръба и тогава да се ползват нормални подложни шайби М12, лагер или месингов пръстен като водачи при вкарване/изкарване
1 шпилка М12, качество 8.8, около 270 мм дълга, БЕЗ неръждавейка, иначе няма да преживее 2 тампона.

Заварете издърпващото устройство според чертежа.
На шпилката заварете около 20 мм от единия край една гайка М12 отзад и я престържете спрямо вътрешния диаметър на тампона (около 15 мм)

Първо отворете задната врата, махнете лайстната на пода, долната част на седалката и вдигнете мокета заради болта. После разхлабете болтовете на колелото и вдигнете колата на крик, као нямате подемник. Махнете колелото, развийте двата болта с шестограм от подпората на прага, при което може да се счупят, понеже често са запекли.
Най-добре е болтовете предварително да се обработят с ръждопреобразувател. После развийте гайката от тампона, камък 22. Ако колата има АБС, осигурете свобода на кабела, откачете крайното гърне от стойките, за да може да виси надолу ( в случая М40 комби, при М20 е със сигурност сходно). Ето вариант 1: вътрешното алуминиево тяло вече се е отделило от гумата: с дървено трупче и щанга натиснете оста надолу за тампона, докато може да се сложи подложната шайба с диаметър 50 мм с гайка М12 горе на гумата, с гайката нагоре. Вкарайте шпилката с преградата нагоре, тази преграда е замислена като буфер предпазващ твърде дълбоко навиване. Поставете издърпвача чрез оставения за целта в него отвор отдолу на корпуса на тампона, после сложете шайбите с лагера, аз използвах месингов пръстен, и накрая гайката. С пистолет за топъл въздух или сешоар нагрейте тампона до 80° ( ако ползвате 600° - градусов уред около 2 минути според БМВ). Вече можете да изтеглите гумената част със шпилката.

Ако вътрешната алуминиева част на тампона остане запекла на болта М14, тогава остава заклещена към пода, както при мен. В такъв случай набийте болта нагоре внимателно с мек клин, или с леко навита гайка на болта М14, той излиза изпод килима затова отворете задната врата ( преди това измерете положението на главата на болта в гнездото под седалката, беше нещо като 29 мм, за да се види при сглобяването дали стои на правилното място). Сега освободете алуминиевата част внимателно с чука и я отстранете, подложната шайба, която е отгоре ще ви трябва отново, затова я почистете и може би в същото време обработете.

Вариант 2, алуминиевото тяло е още здраво хванато в гумата:

След демонтаж на подпората и развиване на гайката избийте болта нагоре. Отдолу сложете един подходящ клин на алуминиевото тяло и внимателно отделете тампона от тенекията на пода, но преди това подпрете задната ос, само оставете около 3 см луфт, защото иначе се сваля доста трудно.
Подложната шайба в повечето случаи залепва за алуминия, затова изполвайте издърпвача и я освободете, след това я махнете и сложете издърпващото устройство по нормалния начин. За следвашите стъпки вижте Вариант 1


Следва Монтаж:
Тук са ви нужни шпилката, 55 милиметровата шайба, шайбата с вътрешен диаметър 36 мм и 59 милиметровата тръба с 65- милиметровата тапа със заварената гайка на нея. Наложете тръбата на „окото” на тампона, това е „контрата” за издърпването на тампона, 30 милиметровата височина е нужна, защото вътрешното алуминиево тяло надстърча с около 25 мм. Вкарайте шпилката с преградата нагоре, самата преграда трябва да може да минава свободно през вътрешната част на тампона, затова проверете предварително!!! Намажете тампона сис силиконова смазка, внимавайте за правилната посока на монтаж, така както е стоял старият тампон; при мен имаше маркировки в гнездото на тампона и жлеб в гумата. Сега сложете отдолу шайбата с вътрешен диаметър 36 мм ( тя трябва да натиска стоманената част на тампона), после 55-милиметровата шайба, лагера и гайката и навивайте. Когато сте готови, демонтирайте всичко и вдигнете целия мост с крика ( внимавайте да има място за монтаж на подпората на тампона, иначе ще трябва пак да сваляте и вдигате), но внимавайте да не излезе отново гуменият тампон, когато натискате към каросерията и с подходящ болт напаснете прохода на тампона към пода и резбата. Аз намазах прохода с медна паста, за да не клеяса всичко толкова бързо. Сложете болта отгоре, завъртете малко да се хване правилно резбата и завийте., проверете предварително замереното положение, после сложете гайката ( стегнете до 140 Nm), сложете шестограмните болтове, стегнете, закачете гърнето и кабела на АБС-а, сложете колелото и се радвайте.

Първият тампон трябва да се сметне за около 1,5 – 3 часа, според моженето и възникналите проблеми, с втория е по-лесно.

Всички данни без гаранция и на собствен риск!
Ако имате предложения за подобрение, критики или въпроси, моля пратете ми е-мейл.

До скоро,

Мажу

Mario.derSchmied@gmx.de

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2013 22:44 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Да не би някой да изработи такава?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2013 23:36 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
вече имам изработена, но не като тази от снимките. скобата, която сме направили е цилиндрична, като се прибера по великден ще я взема и някой ако има мерак може да я пробва дали сме я нацелили

рs ако стане... обичам пиринско :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade