Дата и час: 28 Мар 2024 16:33

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 15:01 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Привет на всички!

Тук ще опиша как да си направим специалния БМВ инструмент, от който имаме нужда ако искаме да си сменим сами ремъка на М40-ката, да прегледаме кобилиците и повдигачите или каквото ни скимне свързано с надничане по главата без страх от неправилно зацепване. Ето първо снимки на готовия продукт:
- отпред
Изображение
- отзад
Изображение
- дебелина
Изображение

На снимките имаме 3 отделни компонента, като и трите участват в упражнението. Аз реших да ми изработят блокировката на вала от варелит, за да не мога да нараня главата, дори и да искам. Щифта за маховика е от обикновена стомана, а шестограма с изрязания жлеб е от китайски комплект, за който не ми пука и го нарочих само за такава употреба. Блокировката и щифта дайте на личния си стругар или на проверен такъв да ви ги сътвори.

Ето чертежи на блокировката и щифта:
Изображение
Изображение

Ето и къде се слагат:
Изображение
Изображение

Дупката на щифта се пада под стартера, ако някой не може да се ориентира.
Remi Master написа:
Пластмасовата тапа на блока се вади с клещи тип човки и се дърпа внимателно за да няма ожулена кожа когато се върти двигателя го въртете докато палеца посочи нагоре (петата става и в 2 те положения на разпределителния вал )


Шестограмът се ползва при натягане на обтегача - слагате го с жлеба навън, с "вертикален" кантар опъвате до маркировката за 2 килограма и стягате обтегача на място. (жлеба в шестограма е за куката на кантара ако някой не се е сетил)
До момента съм ползвал изделието поне 5 пъти без никакъв проблем, надявам се и на други да е полезно (едни палаткаджии най-вече :hihi: )
Ако имате въпроси, не се колебайте :chug:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Последна промяна Гриша на 02 Яну 2013 18:02, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 22:06 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Благодаря :chug: :clap:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2012 12:20 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 17:15
Пол: Мъж
Мнения: 216
:hihi: :thumbsup: Браво!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2013 21:16 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Много полезно! :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2013 16:32 
Offline
Пияният Майстор
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2012 11:06
Мнения: 82
Пластмасовата тапа на блока се вади с клещи тип човки и се дърпа внимателно за да няма ожулена кожа когато се върти двигателя го въртете докато палеца посочи нагоре (петата става и в 2 те положения на разпределителния вал )

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

M40 RIGHTNESS.
if you can get to 6500rpm, nobody can hear your tappets.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade