Дата и час: 16 Дек 2018 11:29

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018 19:01 
Offline
Аватар

E30: 318i
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2016 19:18
Пол: Мъж
Мнения: 119
Колеги здравейте. Днес отивайки да си купя носачи по пътя тъй като бул. България не е от най-равните в София бензиномера започна да отчита грешно. Стрелката седи само в червеното, а имам поне 15 литра бензин. След като купих носачите понеже колата беше спряна на наклон открих че ми работи още нещо в колата - лампата на таблото че няма гориво. Чукнах добре де ударих таблото няколко пъти при което стрелката от крайно ляво (в червено) отиде в крайно дясно положение все едно имам пълен резервоар гориво, но лампата продължи да свети докато не минах през няколко неравности и изгасна. Този проблем с играенето на стрелката го има откакто купих колата, но нямам време поне в момента да свалям таблото и да гледам дали всички букси или болтове са завинтени и на място, но до скоро отчиташе или пълен резервоар (което е грешно, но не пречеше) или реалното количество бензин (около 15-20 литра). Проблема е че стрелката седи само в червеното без да мърда оттам, а най-много да съм минал 30-40 км на бензин тоест няма как да нямам бензин и не мога да разбера колко бензин ми остава. Интересува ме защо го прави и откъде идва проблема. Дали е от някой датчик, поплавък в резервоара, бушон, реле, жило или не знам вече какво. Проблема се появи след като една вечер се позабавлявах в снега (все пак е БМВ няма как да не пързалям) и възможно ли е поплавък ли е датчик ли е в резервоара да се е закачил някъде и да подава грешна информация до таблото.


Прикачени файлове:
20180204_164439.jpg
20180204_164439.jpg [ 388.75 KiB | Прегледано 361 пъти ]
20180204_170244.jpg
20180204_170244.jpg [ 383.2 KiB | Прегледано 361 пъти ]
20180204_170512.jpg
20180204_170512.jpg [ 413.85 KiB | Прегледано 361 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018 07:13 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 661
Управлението на лампата, и на самия уред, са отделни 'системи'. По-скоро имаш протрити кабели за да светва лампата при 15-20л. бензин. Играенето на стрелката в 99% о случаите е от разхлабена гайка на уреда отзад.

Един жокер - като разглобиш таблото, преди да притегнеш двете малки гайки на уредите за температура и горивомер, капни им по една капка осигурител за резби на Loctite. Аз процедирам така и забравям в бъдеще за проблем със саморазхлабването им.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018 14:14 
Offline
Аватар

E30: 318i
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2016 19:18
Пол: Мъж
Мнения: 119
Добре ще го имам в предвид


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 3 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade