Дата и час: 28 Мар 2024 18:13

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Хем грее хем не?
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2013 18:24 
Offline

Регистриран на: 02 Юни 2013 22:18
Мнения: 32
Значи ситуацията е следната.. В момента сложих м20б20 мотор.. Радиатор ползвах от м40ката който си беше в е30ката.. Днес навързахме маркучите и запалихе.. Вода има навсякъде.. обезвъздушена е колата.. Обаче на таблото на температурата минава средата стига до последната преди червената.. Мерихме Водата на малък и голям кръг и колата показва 88 градуса.. а стрелката иска да ходи в лютеницата.. Варианти? За сега се насочихме към самия датчик на темперературата. утре ще пробваме с друг.. Но въпроса е, че стрелката върви с нормално темпо.. от синята зона до там където трябва да гасим според стрелката за да не прегрее.. Маркучите сме ги вързали така:

номер 13 в долната част на радятора

номер 4 долу в дясно

от страната на пасажера

и 7 горе

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2013 18:33 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Вие вече сте я прегряли, ако стрелката наистина е ходила до там.
Главата долу и честито!

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2013 18:48 
Offline

Регистриран на: 02 Юни 2013 22:18
Мнения: 32
Renegade написа:
Вие вече сте я прегряли, ако стрелката наистина е ходила до там.
Главата долу и честито!


Не е ходила до червеното.. гасихме я щом мръдна малко от средата.. Макс до първата след средата.. Не надува маркучи и не кипи..

До тук..


Прикачени файлове:
dscf0018.jpg
dscf0018.jpg [ 122.45 KiB | Прегледано 7088 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2013 08:16 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
според мен трябва да си преместиш датчика за водата от М40-то и тогава да гледаш темп ...
и си сложи верния радиатор ... ще патиш ... аз бях на ИС-а с м40-ковия радиатор ... и не му стига ... сложих си верния и няма ядове

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2013 15:32 
Offline

Регистриран на: 02 Юни 2013 22:18
Мнения: 32
Малък идва радиатора.. пак иска да грее..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2013 11:07 
Offline

Регистриран на: 10 Яну 2013 14:35
Мнения: 7
Погледни си масата на мотора, че тук във Варна на един колега с М20 това се оказа проблема.
Стрелката заминава в червеното плавно без да спира по средата, а мотора не е прегрял, Сменяхме уреди датчици и нищо, а се оказа разхлабена маса на мотора.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2013 21:00 
Offline

Регистриран на: 02 Юни 2013 22:18
Мнения: 32
NLefterov написа:
Погледни си масата на мотора, че тук във Варна на един колега с М20 това се оказа проблема.
Стрелката заминава в червеното плавно без да спира по средата, а мотора не е прегрял, Сменяхме уреди датчици и нищо, а се оказа разхлабена маса на мотора.


Да ама при мен има малка разлика.. Аварийно вързахме датчика на температурата който е за климата и се намира на водния радиатор.. той включва на 103 градуса някъде.. и духа аварийно перката на климатика.. Та тя се включва също.. За сега всичко говори за запушен радиатор понеже с м40ката ми правеше същите номера.. вдигаше си градуси ама там дебита е съвсем различен и охлаждаше бързо.. докато тук не стига..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2013 19:47 
Offline

Регистриран на: 02 Юни 2013 22:18
Мнения: 32
Писна ми вече на не знам кое.. Купих нов радиатор за 2.8ца с клима.. сложихме го.. колата се кара и охлажда бързо.. ама пак грее :bang: Обаче вече имам съмнения, че тая кола има нещо объркано във водната система.. Като отворя капачката на радиатора и все едно върти водата на обратно.. Излиза си от там..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2013 20:10 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
1. Сложи радиатор за М20
2. Сложи дифузьор;
3. Сложи читаво виско;
4.Сложи читав термостат;
5. Сложи читава водна помпа.

Ако всичко по мотора е наред, НЯМА начин как да грее, ако направиш точки 1-5.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2013 22:05 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
Бахх мааму ти в пет точки задмина цената на колата. :hihi:

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade