Дата и час: 28 Мар 2024 12:13

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 12 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2013 13:12 
Offline
Аватар

E30: M40B18 Touring
Регистриран на: 02 Апр 2013 00:01
Пол: Мъж
Мнения: 89
1.-Обезвъздушаването единствено от пробката на радиатора ли се прави?

2.-Ще съм благодарен,ако някой опише стъпките,които трябва да следвам.

Благодаря, колеги!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2013 13:55 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Отвиваш пробката, пълниш докато от там спре да излиза въздух, а само течност. Завиваш я. Наливаш още антифриз, да е над макса. Качваш се, караш да загрее и на пуснато парно(врътката да е на червено). Спираш. Гледаш до къде е течността. Ако има нужда доливаш.

Тоя мотор се обезвъздушава елементарно.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2013 18:41 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
ако имаш възможност сложи колата под наклон ... радиатора да е на високото стоповете на ниското ! по лесно става .... и обезвъздушавай на СТУДЕН МОТОР !

Развиваш капачката пълниш до горе, развиваш тапата на радиатора отгоре до капачката ... и гледаш нивото
като стане на максимума и не излиза въздух спираш да наливаш !

и си готов ;) поне аз така обезвъздушавам моята ... когато сменях водна помпа ....

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2013 11:50 
Offline
Аватар

E30: M40B18 Touring
Регистриран на: 02 Апр 2013 00:01
Пол: Мъж
Мнения: 89
Ами...общо взето следвам същите стъпки и аз, но с капачката която е на 1,4 бара като загрее двигателя ми изхвърля антифриз, което е породено или от разширението на въздух останал в системата или от друг проблем. С капачка на 2 бара от Е36 нямах проблеми, но и с нея ми се случи да изхвърли и то при не напълно загрял двигател. Дали е възможно проблема да е различен от не добро обезвъздушаване???


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2013 12:00 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Маркучите твърди ли са? Да не ти надува? Прегрявал ли си я?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2013 12:26 
Offline
Аватар

E30: M40B18 Touring
Регистриран на: 02 Апр 2013 00:01
Пол: Мъж
Мнения: 89
Не съм проверявал маркучите, но е прегрявана преди! Не е стигала първата стрелка след 12 часа при мен, но не знам какво е било при предишния собственик. Купих колата със спукан радиатор, по-точно беше счупено едно от зъбчетата които притискат пластмасата към радиатора в горния край, за което не знаех и поизтървах положението. След като смених радиатора с нов от Е36ИС сложих и капачката на 2 бара и до сега не съм имал ядове никога. Винаги ссъм бил на 12 без 2...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2013 15:07 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
Извади свещите на студен мотор и виж дали някоя е различна от другите ... ако да ... лошо ... /гарнитура или глава/

ако не, помириши в казанчето на радиатора ... изгорели газове ?!?

колата има ли ГАЗ ? да не меши газ с антифриз ... историята познава такива случаи ...
един така цъкна запалка в казанчето и гореше смело ... пфф ...

при мен пък имаше теч на антифриз от една гарнитура и смучеше въздух когато е студена и после като стопли и стрелката скачаше нагоре ... като се обезвъздуши правилно 1 седмица е добре и после пак ... и свалях глава да я сменя и няма ядове от тогава ...

сигурен ли си във водната помпа ? каква е ? читава ? метална турбина или пласмаса ... пласмасовите имат навика да превъртат в оста ... и стават подобни простотии с изхвърляне на антифриз ...

проверявай 1 по 1 ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Яну 2014 10:34 
Offline
Аватар

E30: M40B18 Touring
Регистриран на: 02 Апр 2013 00:01
Пол: Мъж
Мнения: 89
Колеги, проблемът е идвал от не добро обезвъздушаване. За да се убедя,че проблема не е по-сериозен сложих един прозрачен маркуч, който влиза много плътно, на мястото на пробката за обезвъздушаване. Другия край на маркуча го пъхнах в туба с антифриз и запалих (охладителната система беше пълна до горе,за да не ме бърка разширението на въздуха в разширителния съд). Колата работи може би 20 минути докато спрът да минават балончета с въздух по маркуча, но след това спряха. Оставих колата да изстине без да разкачам системата, след което я запалих и се убедих, че въздух не минава. Не знам колко километра съм навъртял, но за сега проблеми нямам и смятам, че всичко е ок вече.

Благодаря за съветите и информацията която получих от вас, колеги!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2016 18:40 
Offline

E30: 89 316i
Местоположение: Стара Загора/София
Регистриран на: 10 Апр 2015 22:51
Пол: Мъж
Мнения: 5
Колеги, имам много странен проблем бях със М40 сложих М42 от е36 радиатора си ми е от м40ката 440мм дотук добре но паля загрява си до 12 без 2 парно има виското си работи даже зацепва но като барна долния маркуч е студен и половината радиатор и той.Мислех че е от термостата смених го със BEHR стария и той беше такъв резултат няма вдигах предницата на колата обезвъздушавах така пак същатата работа.Да уточня датчика си е моя от М40ката и таблото трябва да си показва вярно колата не преминава 12 часа колкото и газ да и давам но долния маркуч на радиатора и половината радиатор са студени как се охлажда немога даже и да си го обесня не надува маркучи даже и капачката мога да си развивам без никакъв проблем ако някой може да помогне ще съм му много благодарен


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2016 10:57 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
развива ли пробката на радиатора като наливаше и обезвъздушаваше ?

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 12 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade