Сега по Коледа нали се случват чудеса
се появавя и една обещана отдавна от мен тема тук. имам малко повече време по празниците тази година и ще се опитам да направя темичката като история на колата досега и да я доразвивам с времето
Кабриолета притежавам от началото на 2008 година - Е30 кабрио 2-ен стоп, 04.90та. в обявата пишеше черна и 91ва година и когато отидох да я видя бая се изненадах, защото очаквах черен троен стоп, а тяше син двоен
След това бая ми захаресва хрома и много готиния РоялБлау, гурука е механичен. Двигателя беше М20Б20, мотроник 1.3 и мисля че цялата е с инсталация от троен стоп. Черно кожено рекаро в много добър вид, голям борд, дори и клима... това са фотоси от колата малко след като я купих и без никакви подобрения
когато я купих, колата беше в почти напълно стоково състояние. на 15ки Оз вега. италианка. била на руши :mhihi:
гюрука беше в окаяно състояние, но нямаше ръжда и сериозни удари, боята беше също добра (като за 20годишна палатка), салона почти перфектен, като изключим дежурното скъсано на средата на задната седалка. колата не беше карана от 2 години по думи на предишния собственик.
но той каза, че има шпер(нямаше), и нови гуми - малатеста, та не знам колко може да му се вярва. :confused:
последва обслужване и ангренаж. месец след покупката сложих чисто нова АГУ, ловато..
започнах лека по лека да сменявам каквото се обади най - вече по окачването.. ходих лятото на 2008 с нея до морето... м20б20 с 4.27.. мъка....
есента смених гюрука с друг, който при слагането беше черен, но с времето премина през доста цветове, включително този на колата :mhihi: :mhihi:
зимата на 2008 при едно тръгване за каране на витоша се чуха лагерите нещо.. карах я тропаща до юли 09. не се счупи до последно въпреки всичката газ.. при отварянето, един от биелните лагери беше изчезнал почти напълно. бях решил че в б20 пари няма смисъл да се наливат и търсех б25.
исках м20, въпреки, че вече беше популярно слагането на М50. за съжаление не можах да намеря, но изпадна един ета блок в комплект с буталата и вал. след закупуването и на друга 731 глава (моята се оказа спукана - вероятна причина за лагерите).
събрах колата в този вид: ета блок, вал и бутала, 731 глава, колектор и дюзи и електроника от б20.
получи се ета горе долу с малко по висока степен на сгъстяване.. колата имаше живец вече, особено в ниските. вървеше доста по - добре от б20 и харчеше по - малко...
след това много каране и хубави моменти..
смених няколко цдта, имах мтех 1 волан, после големия мтех 2, сега е с малкия
генерацията беше сменена от оригиналната за б20 с такава от б25, сега е с оригинално б25 гърне и една тръба на 65мм.
счупила е 4.27 малко, две 4.10 пак малки. била е с 3.64 голямо, него не можах да го счупя. после едно виско 3.91, което още се търкаля из мазето. сега е с голямо шперче 3,25..
няколко не внимаващи шофери из София доведоха до смяна на предната броня и капак с други..
много исках да я сваля и през лятото на 2010 година получи нови ф/к пружини 60/40(не се лъжете меки са) , б6 билщайн отпред и б4 отзад, дискове и накладки и беше готова да се преместим в Бургас.. а да стил 5 за е30, с хубава парада.. тука яко плажове и каране..
рейка от е36 с шайби, полиуретови тампони на задния мост, са по основните неща..
през зимата на 12 взех оригинални добавки мтех 1 за предна и задна броня, както и х/р пружини. освежих ОЗто и лятото събирах погледи с полирана джанта
до август 11 това ми беше и основната кола, тогава взех 39ка за евридейка :mhihi:
минал съм около 40к км..
със сигурност изпускам много неща, но доста време е това
редовното обслужване само с хубави части мисля няма нужда да го споменавам..
нямам много снимки за всичкото това време, ма ще сложа няколко...
така почваме с едни от 08 година, колата в почти 100% във вида, в който я купих
малко да изкараме пари за газ :mhihi: или гюрук, че гледам е нов, демек твя е някъде края на 08 илли началото на 09
тука сме на събор юбилейния 10ти събор
тези са от април 12та, с оригиналните стил 5 и без техника
една ретро
:driving:
тук вече юни 12та с полираните ОЗ, пакет, черни рингове, Мтех2 малкия.. като цяло газария 8)
колко сме ниски..
и тука за финал за сега една от времето дето имаше сняг през зимата
тия дни продължавам с проект "скандал" за сезон 13 и проект "BV8" за сезон 14.
ще напиша и какво съм запланувал за сезон 15, като промените още си нямат име