Дата и час: 18 Юли 2024 21:01

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: съединител м40/м42
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2015 11:01 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Колеги имам м40/б18 и ми се струва че скоро съединителя ще сдаде багажа.

Искам да попитам мога ли да сложа съединител от м42, има един който е чисто нов но колегата казва, че го е купувал за м42 и не знае дали става на м40
Въпроса ми е мога ми да го купя и спокойно да го заменя при мен?
номерата са:

Отделните компоненти са:
1.Феродов/фрикционен диск SACHS 1864 906 002
параметър: 215D
диаметър [mm]: 215
профил на главината: 23x29-10N
брой на зъбите: 10
Заменя: 1864 906 042
1864 906 001

2.Притискателен диск SACHS 3082 895 201
Заменя: 3082 895 001
3082 895 101
3082 996 001
ParameterMF215
Diameter [mm]215

3. Лагер изключващ SACHS 3151 231 031
KZIS-1
Заменя: 3151 600 510
3151 887 001


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2015 09:14 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
защо няма никакви отговори много ли е труден въпроса?

Също още един въпрос.

за кола с климатик и за кола без климатик феродовия диск е с различен номер (дори и афтърмаркет) защо?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2015 09:51 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Влез в REALOEM или BMWFANS, вкарай оригиналните номера, и програмата изкарва за кои коли и двигатели става. В твоя случай, мисля че нещата са абсолютно взаимозаменяеми, дори и да не излезе така по програмата. А този, който го дават различен за климатика, най-много да има разлика в демпфериращите пружини, в диаметъра и шлиците няма как да е различно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2015 09:13 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
А ми дават ги различни.
И се чудя дали не е защото когато си с климатик мотора се товари повече и от там феродовия диск, следователно този за климатик да е по-здрав?

Това са само догатки, но ако са верни по-добре да си взема такъв за кола с клима


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 16:33 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2015 21:50
Мнения: 25
Купувай и слагай смело.Нямат разлика.Пробвал съм го.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade