Благодаря на всички ви за мненията , никога не е вредно да чуеш и друга гледна точка. А какво ще правя , определено не знам , но времето ще покаже
Днес извърших първата ремонтна дейност по БМВто - оправих си шоф. седалка. Имаше 2 счупени пружини на облегалката на десния борд , но не това беше основния проблем. Долу в десния механизъм за позиционирането на ъгъла на облегалката имаше проблем и подходих драстично - опитах се да разглобя механизма , не успях но поне разбрах каква му е идеята , а и установих , че няма износване в зъбите , както се опасявах . Сглобих и по принцип , закопчалката на колана беше завъртяна , не беше такава болка за умиране . Обърнах я , ами тя си легна правилно така да се каже и забелязах , че излезна от равнината на палците , които законтрят вилките по зъбния гребен...явно жилото на закопчалката в опоределено положение е пречело на палеца да законтри хубаво. Е , вече си имам напълно (почти , амортесьорчето на облегалката е просто ос и цилиндър) работеща седалка.
За награда , с един приятел се повозихме до Перник , по едни негови налудничави идеи (V8 rover в Е21) , същия който преди години залитна с 2,2 ауди турбо в Е21 . Но това е друга тема , за друго място ,а и време
.
П.П. Колата ми харесва страшно много на дълъг път! А и магистрала Люлин я пребори от Мало Бучино към втория тунел от 80 до 100км/ч на 5та
. С какво предавателно отношение на главното предаване трябва да съм - 3000об/мин->112км/ч (горе долу) ?