Дата и час: 28 Мар 2024 10:34

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 00:51 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Здравейте на всички. Нов съм във форума и малко невеж със строукването. Въпроса ми е следния. Имам м20б20 с бутала 80 мм биели 130 мм и ход на буталото 66мм в перфектно здраве, но както всеки знае това е слаб мотор и аз съм решил да го надуя но не с турбо, а да си остане атмосферен двигател. Колата се кара всеки ден и желателно е да си остане и надежден. Какво бихте ме посъветвали да го направя ( прочетох темата на колегата за м20б28 която много ми допадна обаче ме притеснява шлайфа на цилиндрите дали няма да доведе до лош край на двигателя) ?


Последна промяна christian_qbalkovo на 24 Ное 2017 01:03, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 01:01 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Нищо съществено няма да стане на база М20Б20.
Дъвкано е много пъти, съжалявам, че ще те разочаровам.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 01:11 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Renegade написа:
Нищо съществено няма да стане на база М20Б20.
Дъвкано е много пъти, съжелявам, че ще те разочаровам.

Знам че е най-лошата основа, четох че става на 2.3 с бутала и колянов вал от м20б23. До тук ок качва се на около 150 коня. Бутала съм намерил даже са с биели но до колкото съм запознат биелите са еднакви с тези на б20 само в буталата и коляновия вал има разлика. Вал не мога да намеря от б23 намирам от дизел 2.4. но пък той има голям ход 81 мм ако не бъркам. Идеята ми е следната не гоня много коне около 160 к.с. но да си остане с оригиналния двигател. Или всичко това е малко невъзнможно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 01:17 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Невъзможно не, но изключително трудно и незаслужаващо усилията.
Бутала и да си намерил, трябва да се мерят, а и да се види какво е състоянието на сегментите.
Също така, не е ясно какво е състоянието на сегашния ти блок, той също трябва да се мери и да се види какво е положението.
150 к.с. са химера с части втора ръка.
А нови части за Б23 аз поне не знам да се продават някъде.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 07:08 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Аз бих разстъргал блока до 84мм и после 84мм кол. вал.
В Плевен имаше едно м20 което изкара предоволно време в този вариант атмосферно. След това и го надуха. Накрая колата отиде на части, но блока до последно беше здрав.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 08:43 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Сегменти и лагери ще сложа нови, преди време сменявах пукната глава 731 сложих друга в момента съм решил и нея да ревизирам с нови клапани и гумички. Двигателя е навремил за ремък та с него и водна помпа ще сменя заедно с всичко друго ново, втора употреба ще са вала и буталата.
И тази идея с разтъргването ми харесва. А знаеш ли какви части са използвани в този двигател?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 17:38 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
м20б20 блок стърган до 84мм, м52б28 колянов вал с м20б25 бутала и 130мм биели от м20б20, Главата беше 731 портната, преправена с клапани и горивни камери като на 885. Реално не съм виждал главата на живо, това е по думи на собственика.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 18:05 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
То това ми се върти като идея на мен отдавна за Девойката (защото нито мога да намеря читав блок с документи, нито читава 885 глава), но няма да е евтин вариант.
В допълнение съм приготвил и един всмукателен колектор и дросел от Б25.
Тук ключовите моменти са:
1. Кой ще стърже блока;
2. Кой ще портва главата;
3. Буталата вече трябва да са 84 мм. и там трябват нови сегменти върху читави бутала;
Демек, с подобна конфигурация се отива на доста сериозен тунинг за не малко пари.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 19:30 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Много ви благодаря момчета. Точно това ме интересуваше, че всичко трябва да се смени и преправи. А парите не са никак малко. Ще се насочя към друг двигател можеби м50туб20 или б25.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 23:07 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
За м20 сте обсъдили.
м50б20 е същата база, пак няма много мегдан за развитие.
М50б25 тегава работа за намиране.и
За мен най-доброто решение е м52б25туб след 99г. тъй като е с ризи. Тва на хартия поне :) нямам досег до тоя мотор.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade