slatanic написа:
А стига с глупостите де.Турбиниран мотор по слаб от атмосферен.Деееее.
Моя съвет е да компресира,ако е решил вместо да турбинира ама всеки си знае де.
Аз от компресора на дъртия чугун бях доволен (до преди да умре) и определено си заслужава инвестицията стига да се направи както трябва.(защото при мен не беше и пак като влезеше в режим вървеше на дзвер!).
Ама то зависи какви са "ентусиазираните пичове", които са го правили това тубиниране, щото с гол ентусиазъм не само, че може да са го осрали мотора тотално, а в много случаи после е директно за кофата.
Независимо дали е турбо или компресор, ако не е заводско изпълнение или "нещото" не е минало някаква сертификация (което не знам дали и как би могло да стане, защото не съм се интересувал за турбинирани/компресирани мотори) и ако куките се заядат, ще стане твърде неприятно.
Чл. 178. (1) (Предишен текст на чл. 178 - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 39 от 2011 г.) Наказва се с глоба от 2000 до 7000 лв.:
1. (отм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.)
2. който, без да спазва установения ред, комплектува с основни агрегати от различни модели или изменя конструкцията на моторно превозно средство;