Дата и час: 28 Мар 2024 12:26

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 5 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2018 19:48 
Offline
Баш Майстор
Аватар

E30: 88' 320i
Местоположение: Nubiru
Регистриран на: 27 Сеп 2012 00:54
Пол: Мъж
Мнения: 65
Здравей колега, темата ми е интересна има ли развитие?

_________________
84' 318i coupe EX
89' 318is coupe EX
89' 324td touring EX
84' 325i coupe EX
89' 318iA saloon EX
90' 324td touring EX


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2018 11:46 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Привет, Христов воскресе на всички !
За момента проекта е в застой поради малко лични и финансови причини. Хубавото е че съм запълнил проблемните дупки и скоро пак започвам работа по проекта, на мен също много ми е мерак да го довърша :D . Иначе нещата са подготвени и чакат да купя останалите части (две семеринги за коляновия вал и оста на маслената помпа, гумички за клапаните, гарнитура за капака на главата и сегменти) наскоро се свързах с Анатоли и той ме посъветва да сложа дюзи от м50б20 заедно с регулатор за налягане на горивото от м20б25 който за момента още не намирам и спортни изпускателни колектори. Живот и здраве края на този месец започвам да разглобявам двигателя.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2018 16:24 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Дюзите от M50B20 не би трябвало да са толкова проблемни за намиране. По принцип работа ще свършат и дюзи от M20B25, но те със сигурност са по-трудни за намиране. Регулаторът за налягане 2.5 бара е еднакъв за всички М20 без изключение, както и за М10 с инжекция, така че можеш да си останеш с твоя. Спортни колектори има и китайци по-качествени (от по-дебела неръждавейка), могат да се намерят нови за около 300 лв., което по принцип е евтино. Но си трябва и работа по останалата част от генерацията, като е добре да се премине на два резонатора в средата и двойно проходно крайно гърне, всичко на двоен 45 мм. диаметър. Не е лошо да се направи и Х-образна връзка 750 мм. след саксовете на колекторите или на 1500 мм., в зависимост къде е по-удобно. Последното не е абсолютно задължително, но ще помогне, а и ще е доста полезно за в бъдеще, ако решиш да слагаш някакъв по-интересен разпределителен вал и ако решиш да се направи главата до ефективност на 885 и да се сложат всмукателен колектор, дебитомер и дросел от M20B25. Един K&N филтър също би помогнал. Може да изглеждат дребни и незначителни малки подобрения, но всяко като помогне с малко и накрая кумулативния ефект се усеща.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2018 16:42 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Да вида и размера на регулатора за гориво е еднакъв но на м20б20 работи на 2.5 бара а м20б25 е на 3.0. Това което ми обясни Анатоли беше че и дюзите работят на 3.0 бара и с по-малко налягане правят по-малка фуния когато впръскват горивото. Гледах ги колекторите за м20 и комплекта върви с въпросната X-образна връзка, добър съвет са и другите неща който спомена ще се постарая да направя генерацията заедно със спортен филтър за начало, след това ми се ще и друг разпределителен вал. Но нека първо направя предвиденото по двигателя след това ще се доработва.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2018 18:58 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
christian_qbalkovo написа:
Да вида и размера на регулатора за гориво е еднакъв но на м20б20 работи на 2.5 бара а м20б25 е на 3.0. Това което ми обясни Анатоли беше че и дюзите работят на 3.0 бара и с по-малко налягане правят по-малка фуния когато впръскват горивото. ...

Това по принцип е така, но имай предвид, че портовете на главата на М50 са много по-големи от тези на М20 731, отделно дюзите на М50 захранват два смукателни клапана с много по-голямо проходно сечение от единия клапан на М20 731 глава и т.н.
2.5 бара бензинов регулатор си е напълно достатъчен за М50Б20 дюзи на глава 731 с работен обем на мотора 2.4 литра. То M20B25 с глава 885 и по-големи клапани ползва 2.5 бара регулатор, пък да не говорим за 731 на обем 2.4л.
Отделно, "разпрашаването" на самото гориво е важно при самите дюзи, но е също толкова важно как го завихря входящия въздух в портовете на главата (което зависи от диаметъра и дължината на портовете, от клапаните и прочие други фактори).
3 бара регулатор за М20 няма намиране (освен ако не се предлага от дилър на БМВ). Единственото друго решение е да "стиснеш" обратния бензин със щуцер с намален диаметър, ако е чак толкова важно да се докарат тия 3 бара. Но според мен, при 3 бара ще стане тегаво да докарате времената на дюзите (съответно смесите) при празен ход и при ниски обороти, там ще е богата колата. Защото ако ти беднее сместа, винаги можеш да увеличиш времената на отваряне на дюзите, но ако е много богата, има праг на честотата на отваряне, под който не можеш да паднеш.
Както и да е, просто решение има - намален диаметър на линията на обратния бензин.
За справка просто ще кажа, че на 25-чката (реално с обем 2.8) и Шрик 288, съм с дюзи от М50В25 и с регулатор на налягането на бензина 2.5 бара. И колата е настройвана от Анатоли, пък не обеднява никъде в диапазона на оборотите. :D :smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2018 08:13 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
М20б25 си е оригинално на 3 бара. Колко е важно и колко не да е на 3 бара - не знам. Вероятно ако се разчита на оригиналната електроника ще е от значение. Ако се прави ремап - не, защото ремапа ще се направи по изходящите параметри.
Дюзите за м20б25 не са проблем за намиране. Еднакви са с тези на М40 и M70/M73.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2018 11:37 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
При мен и на 25-цата, и на 20-ката е 2.5 бара бензиновия регулатор.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2018 00:28 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Дюзи съм сложил от м50б20 и в момента работи с тях. Регулатора ще го оставя този, ако намеря някой в добро състояние от м20б25 на 3.0 бара ще го сменя, но за момента не е наложителен.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2018 23:29 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Дойде и момента в който разглобих двигателя и го събрах. Ще напиша всички части който съм сменил и променил. Колянов вал от м21д24 с ход 81мм. биели от м54б30 135мм. по-тесни от м50 биели както писахме в темата по-рано, бутала от м52б20 31.7мм. Шлайфани с 12 десети за подходяща височина и степен на сгъстяване и на тях е направен фрезенк за двата клапана, маслена помпа от м21д24 с по-голям дебит от м20б20, нови основни и биелни лагери, нови сегменти, нови гумички на клапани и всички семеринги, гарнитурата на главата е 1.85 ремонтна по-висока от оригиналната, главата е 731 по даннните които намерих оптималните размери във височина на главата са 24.5 моята е 24.6мм. и дюзи от м50б20. Сметките на двигателя са 2443 кубика и 9.4 степен на сгъстяване. Запалих го и сега е в разработка, добре работи и върви повече от преди, крайния резултат ще се разбере след ремапа. Тези дни се чух с Анатоли и ме посъветва да сложа ламбда сонда и компютър от кола със сонда защото горивната смес в момента и е богата а със сондата ще си коригира сместа целта е да работи по-коректно в разработката, днес и нея сложих заедно с компютър, след това ще се премахне сондата.


Последна промяна christian_qbalkovo на 30 Юни 2018 00:13, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2018 00:03 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Сега остава да се промени генерацията със спортни изпускателни колектори и две тръби по 45мм до отзад, след това настройка и ще знаем и крайния резултат в цифри. Пускам малко снимки на проекта.


Прикачени файлове:
IMG_20180629_235523.png
IMG_20180629_235523.png [ 1016.17 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_235457.png
IMG_20180629_235457.png [ 958.63 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_235433.png
IMG_20180629_235433.png [ 803.18 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_235320.png
IMG_20180629_235320.png [ 884.74 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_235259.png
IMG_20180629_235259.png [ 831.13 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_235103.png
IMG_20180629_235103.png [ 785.84 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_234912.png
IMG_20180629_234912.png [ 957.15 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_234825.png
IMG_20180629_234825.png [ 927.81 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_234029.png
IMG_20180629_234029.png [ 978.79 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
IMG_20180629_234713.png
IMG_20180629_234713.png [ 790.85 KiB | Прегледано 4846 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 5 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade