Дата и час: 28 Мар 2024 16:18

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 7 от 8
 [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2019 16:16 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Ми гледам, че Ванката е започнал да налива пара в компота, не знам точно колко до момента, като гледаш какво е изброил + полусликовете. За някои хора това също е доста непрактично и нелогично.
Иначе за секвенцията се пошегувах естествено, тя има смисъл само ако се слага във варел. За ежедневно каране не става.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2019 10:25 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Сравнявайки с телеметрии на по-мощни автомобили става ясно, че компотчето го бива в завоите, но много изостава на двете прави.
Освен леко олекотяване, за съжаление не знам какво още може да се направи без да се сменя мотора, за да се подобрят малко времената му.
Чудя се дали има смисъл да му редя отдолу скидове, които да отвеждат въздуха оптимално или резултат в моя случай няма да си струва.
Иначе е почти готов, остава днес да му сменя свещи, обезвъздушаване на задните спирачки и да монтирам коритцето.

Прикачени файлове:
IMG_1786.JPG
IMG_1786.JPG [ 2.04 MiB | Прегледано 8564 пъти ]

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2019 12:03 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Всичко, което ще помогне, си струва, важната е парата.
За скидовете - ефектът се повишава с повишаването на максималната скорост.
Според мен обаче по-смислено ще е да подобриш значително отрицателното ускорение.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2019 22:21 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Оп, да спиша малко. Компотът детронира всичкото е30 до 2000 кубика на пистата, че и доста над 2000 :hihi:
Много съм доволен, падна до 1:14.375.
Малко недозавива и вдига предно краче, но с тия китайски мекици толкова...
Почваме да гоним 1:13... :arrow:

Прикачени файлове:
RevSportPhoto (54).jpg
RevSportPhoto (54).jpg [ 750.45 KiB | Прегледано 8534 пъти ]

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2019 11:56 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Здравейте, патиланци, ходих на БМВ Къп 2019/3.
Свалих до 1:13.915 и взех второ място в клас s1 (стрийт до 2.2л), като това мисля е почти пределът на тази конфигурация.
Колата е слаба на правите и излизането от завоите, мека в завоите и тежка за м44-то.
За догодина мисля да поолекотя откъдето мога и да сваля едни 20-30 кила най-вече с второ корито.
Иска ми се да заменя китайските койли с нещо статично, но по-твърдо (което ще ми разреши да карам с корита спрямо регламента на стрийт клас и точковата система).
Нямам бюджет за афтърмаркет стаб. щанги, но се замислям за един х-брейс отпред.
Като остане колата с околo 1/3та резервоар, започва да прекъсва по завоите, не знам дали е само до филтър или по-скоро помпа, а и дали да не сложа от тия гъби в резервоара.
Хубаво би било да сложа и по-малък акумулатор.
Гумите засега остават същите, джантите може би ще се сглобят с друг офсет, за да махна фланците.
Предстои и ревизия на спирачките.
Та така де, наградиха компотчето с пенливо вино, носещо неговото име, страхотен жест :hihi:

Прикачени файлове:
IMG-2310.JPG
IMG-2310.JPG [ 3.18 MiB | Прегледано 8478 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG-2317.JPG
IMG-2317.JPG [ 2.51 MiB | Прегледано 8478 пъти ]

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2019 18:39 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 172
lowrider написа:
Свалих до 1:13.915
Само с каране :thumbsup:
lowrider написа:
Предстои и ревизия на спирачките.

Направо ъпгрейд.
lowrider написа:
пенливо вино, носещо неговото име

Велико! Моята и викам просто "трийската". Да взема да я кръстя Дом Периньон :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2019 22:31 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
boskomancera написа:
lowrider написа:
Свалих до 1:13.915
Само с каране :thumbsup:
lowrider написа:
Предстои и ревизия на спирачките.

Направо ъпгрейд.
lowrider написа:
пенливо вино, носещо неговото име

Велико! Моята и викам просто "трийската". Да взема да я кръстя Дом Периньон :hihi:



-Само с каране да, след е30 сбирката само размених предни и задни джанти, махнах коритото и сложих рекарото, за да карам в сток и си монтирах мтех волана.
-Те тия спирачки са си ъпгрейд за колата, ще пробвам с една ревизийка първо.
-С твоята Дом Периньонка много скъпо ще излезеш на организаторите, освен ако не караш в някой шампионат из Шампейн :hihi:

п.п. нали искаш 168 шпер, да правим бартер с доплащане предлагам

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2019 22:56 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
"Ревизия" на спирачките няма да подобри времената. Трябва ъпгрейд и то сериозен. За окачването важи същото. Чак тогава можеш да очакваш по-добро време.
Обърнете внимание и на техниката си на каране на пистата, защото и там има какво да се желае.
Ако циганското лято продължи още 1-2 седмици и ако има навити, можем да отскочим до Дракон за един уикенд и да си поговорим за спецификите на пистата и оптимални траектории. Неслучайно ползвам множествено число, защото няма само една идеална траектория, нещата се променят от редица фактори при карането.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2021 18:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Да ъпдейтна и аз с 2020 "постиженията".
Времето не успях да си подобря, въпреки направените промени.
Та махнахме винтовото окачване от колата и монтирах Bilstein B8:
-отпред с HR Gruppe G спек пружини от е36 м3 - доста твърди 12кг. Наложи се амовете да се разглобят и да им се донавие резба, сега са по-навити в коловете и това позволи да се монтират ниски пружини. Тази операция се прави безплатно от Билщайн по света по желание на клиента.
-за отзад пробвах с HR Race също около 12кг, но задницата беше безумно твърда и колата пързаляше зверски, преминах на нови китайски пружини от койлове - около 8кг, като имаше подобрение, но не особено.
За новия сезон съм решил да оставя твърдата предница, но отзад да карам отново с меките си китайски ТА техникс амове и пружини, само че без реглаж.
Вальо от nextstage automotive ми направи задна разпънка с халки за захващане на колана.
Задните джанти от 8.5 с офсет около 40 ги сглобих с други части на 9ки с ет20, веждите се ролнаха, търсейки по-стабилна задница.
Отпред съм с 8.5ет 40 и 15мм фланци, т.е. 8.5 ет25, не знам дали да не пробвам предните без фланци.
Олекотих от битуми, дунапрени, пластмаси и по-лек акумулатор над 50кг., като съм гледал от задния мост назад да не пипам нищо, но в комбинация с твърдото окачване резултатите както по-горе написах се влошиха.
Началото на зимата се предаде бензиновата помпа, която се усещаше, че е с намален дебит на обратните завои. Замених я с нова и колата към момента се усеща доста по-жива, надявам се да е така и на пистата.

Прикачени файлове:
Screen Shot 2021-02-16 at 18.57.13.png
Screen Shot 2021-02-16 at 18.57.13.png [ 6.19 MiB | Прегледано 6791 пъти ]


Прикачени файлове:
Screen Shot 2021-02-16 at 18.57.59.png
Screen Shot 2021-02-16 at 18.57.59.png [ 5.99 MiB | Прегледано 6791 пъти ]

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2021 19:21 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Оставил ли си стаб-щангата отзад?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 7 от 8
 [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade