Да ъпдейтна и аз с 2020 "постиженията".
Времето не успях да си подобря, въпреки направените промени.
Та махнахме винтовото окачване от колата и монтирах Bilstein B8:
-отпред с HR Gruppe G спек пружини от е36 м3 - доста твърди 12кг. Наложи се амовете да се разглобят и да им се донавие резба, сега са по-навити в коловете и това позволи да се монтират ниски пружини. Тази операция се прави безплатно от Билщайн по света по желание на клиента.
-за отзад пробвах с HR Race също около 12кг, но задницата беше безумно твърда и колата пързаляше зверски, преминах на нови китайски пружини от койлове - около 8кг, като имаше подобрение, но не особено.
За новия сезон съм решил да оставя твърдата предница, но отзад да карам отново с меките си китайски ТА техникс амове и пружини, само че без реглаж.
Вальо от nextstage automotive ми направи задна разпънка с халки за захващане на колана.
Задните джанти от 8.5 с офсет около 40 ги сглобих с други части на 9ки с ет20, веждите се ролнаха, търсейки по-стабилна задница.
Отпред съм с 8.5ет 40 и 15мм фланци, т.е. 8.5 ет25, не знам дали да не пробвам предните без фланци.
Олекотих от битуми, дунапрени, пластмаси и по-лек акумулатор над 50кг., като съм гледал от задния мост назад да не пипам нищо, но в комбинация с твърдото окачване резултатите както по-горе написах се влошиха.
Началото на зимата се предаде бензиновата помпа, която се усещаше, че е с намален дебит на обратните завои. Замених я с нова и колата към момента се усеща доста по-жива, надявам се да е така и на пистата.
Прикачени файлове:
Screen Shot 2021-02-16 at 18.57.13.png [ 6.19 MiB | Прегледано 6817 пъти ]
Прикачени файлове:
Screen Shot 2021-02-16 at 18.57.59.png [ 5.99 MiB | Прегледано 6817 пъти ]