Отзад напред;
С една червена четиривратка СА6640ТТ се засякохме точно последния завой преди правата му бях на гъзъ, минах му в ляво и си го задминах. Не знам човека дали даваше цялата газ, по-предпазливо ли караше, имаше ли човек при него, не помня при мен ли имаше човек, че и аз возех по едно време, но го задминах на 3та-4та. Той беше с М42 от Е36.
С ОВ7976АТ се засякохме за малко. Имах усещането, че малко повече върви от мен. Жалко, щеше да е интересно един драг да направим или поне старт от 30-40km/h.
Минавам на 168 предимно за проба. До сега съм карал само с 188 от както имам колата, само за съвсем малко в самото начало карах с 4.10/168 отворен.
С един приятел обсъждахме темата и стана въпрос за една листовка на Metric Mechanic's
https://metricmechanic.com/wp-content/uploads/2015/10/Differentials.pdf за диференциалите където пише за drive train loss. При положение, че от BMW 4 цилиндровите коли са излизали само с 168, сигурно са имали нещо предвид. Както казва един друг приятел "Вурст е добър!" Демек, ората са го измисли'ли.
Не очквам с 3-5% gain колата да литне, но се убеждавам с времето, че за IS-ката, малките неща си дават отражение. Трабва да се пробва, пък и имам шпер касетата.
Спирачките ще станат адекватни, гуми задължително, но защо 17''?
Бях на ръба тази сбирка да си взема едни 185/60R14 Nankang NS-2R и да ги сложа на едни бирени капачки, но се отказах защото много ниска щеше да стане, доста по-малък размер е това.