Дата и час: 13 Юли 2020 04:49

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012 21:00 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
Колеги имам проблем, всичко това се случва откакто сложих ИС-а на мястото на М40-то

карам си из балкана или на дълго извън града - държа 3-3500 оборота и парното изчезва
свалям оборотите 1000-1600 парното идва
карам из града има парно ...
но днес ме изненада ... тъкмо да паркирам пред блока и гледам температурата главоломно нагоре нагоре нагоре ... и в червеното ... перката се върти ... маркучите твърди ...
антифриз има /светя с лампа през казана на радиатора и се вижда до горе/
отварям болтчето на радиатора параааааааааааа много ...
карам не гася ... по лошо става ... нагоре отива ...
спрях на баир голям мцуната нагоре развивам болтчето на радиатора до капачката - парааааааааа
маркуча горещ ама течност няма вътре ...
естествено след ръчкане насам натам скъсва се маркуча на радиатора горния /скобата го цепнала/... нищо не изтича ... празно ... казана пълен до средата ... не изтича нито от радиатора нито от маркуча ... слагам пак маркуча ... налях антифриз в него и в радиатора ...
и карам към балкана - 15 км горе долу ... карам ли след 3000 оборота изчезва парното ...
намаля на 1300-1600 - парното огън ... ще ме изгори ...
прибрах се, отворих да видя какво става ... долния маркуч на радиатора студен ...

дали е термостат залепнал ?
смених и капачката на радиатора /с работеща/

в недоумение съм ...
Колата е и беше обезвъздушена правилно ! сигурен съм !

дайте идея ?!?

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012 21:15 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
ем смени го :) , 20-30 лв и 20-30 мин работа


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012 21:23 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
имам го ... чистак нов бер ...
утре ще трябва да точа ... няма как ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2012 18:09 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
BMW 92C deg
11.53 - 1712043

07.97 - Wahler made in w.germany

ползван е някога, но работи
сварих го с термометъра на мултицета отвори на 92 - затвори на 77

имам и един друг, нищо не пише на него, извадих го от М40-то
отвори на 92 и затвори на 88 ... - работи и той ... някой ако го иска ще се разберем

слагам валер-а и квото сабя покаже ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2012 15:26 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
Лоша работа,
термостата го сложих ... отваря като стигне средата на скалата
но парното пак изчезва ...
няма теч на антифриз ...
айде сега да измислим от къде и защо става така ?!?

когато не се движи колата /работи на празен ход/ парното духа сравнително добре топло ...
мине ли 2500 оборота изчезва ...
дайте идея ?!?

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2012 18:38 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Виж да не си раменил маркучите на парното.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2012 21:49 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 639
А възможно е и да е от клапанчето на радиатора на парното

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2012 08:55 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
маркуча който е от главата отива на клапана на парното ...
според всички картинки в реалоем, бмвфанс.инфо е така ...

клапанчето си работи ... спира го когато има ... и пуска когато няма ...

е*аси загадката ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2012 09:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Парното на Е36 М42 не е ли с различен клапан?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ater_hose/

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2012 14:32 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
да различен е .. и какво от това ?

в Е30 ИС клапана на парното е точно като на М40-то

Изображение

този вид ...


Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ...
Вход 2
Изход 1 ... и после клапана ...

да взема да обърна маркучите ли ?!?!

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade