Дата и час: 22 Окт 2018 05:30

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 11 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2012 01:57 
Offline
Баш Майстор
Аватар

E30: 88' 320i
Местоположение: Nubiru
Регистриран на: 27 Сеп 2012 00:54
Пол: Мъж
Мнения: 65
Нека открия подраздела с тема отразяваща проекта ми, а именно цялостната реставрация на едно скромно купенце, правено с много любов, желание и добри приятели. И целящ да покаже на младите и не само фенове на модела, че има ли желание, дори при скромни финансови възможности може да бъде постигнат резултат близък до идеалния.
Нека Ви се представя - Казвам се Александър, на 19 години съм и това ми е втората е30-ка и третото BMW, любовта ми към модела се зароди през далечната 1997-8г. когато за първи път се качих в такъв автомобил, а именно бащиният ми - 323i coupe alpinweiss с пълен Mtech1, рекаро салон, м-техник волан, ел.стъкла, чек-контрол и т.н. През 2009-10г. си закупих 318i двоен стоп с цел да си направя ///M3 реплика (с ламарина), но поради окаяното състояние на купето което беше констатирано по-късно, бях принуден да я продам - просто не беше подходяща за моите цели. След нея си купих е34 с всички екстри за модела от Италия, но на автовоза и загубили документ и регистрирането и стана невъзможно, както и да е... мина се време, карах си Пежото - 306 с насаден мотор - доста успешен проект, докато един ден...отвратителен ден 29.10.2011 баща ми напусна внезапно този свят :( намразих всичко около мен, продадох си проекта за смешна цена, по-малка от стойността дори на самия двигател. На следващия ден купих Is-a беше в насипно състояние...подготвящ се за "дрифтачка", тогава реших че ще посветя колата на Баща ми - поклон пред паметта му, който беше изключителен BMW фен и бивш притежател на 2002 tii; e30 323i Sport i e23 745i M88...

Малко за колата:
е30 318iS
произведена през далечната 1990г., имаща като фабрични екстри: черен таван, тонирани стъкла, борд компютър, хидравлика на волана, амортисьори - дебел кол, задни дискови спирачки, Shadow line, платнени кори на вратите, дебелите стаб. щанги и др.

Work in progress:
Автомобилът бе разглобен до последното болтче, двигателят беше продаден поради това, че съм фен на 6 цилиндровите мотори, и така реших да ползвам не-ваносовата пластмаса от е34ката ми, като двигателят беше преработен доста, но за това ще пиша в друг раздел - Двигатели, последва кърпене, подмяна на подови панели, престилки и т.н. обработване с предпазни покрития на Car system i Novol, грундове и т.н. Поръчка на боя в оригиналния цвят - брилянтрот, подбиране на екстериорни части като лайстни калници и т.н. Колата бе подложена на леки корекции в геометрията - до постигане на фабрични размери, задния мост бе оборудван с поли- тампони пауър флекс, както и дифф-а, който за момента е абсолютно скраперския вариант със заварката (не го препоръчвам), до намирането на подходящ шпер. За сега автомобила се подготвя за боя и не е сглобено нищо по него, боядисан е коша и пода вътре, тези дни ще кача снимки на процеса... Тези дни пазарувах малко части : тампони за предните носачи от е36 М3 лемфьордер, тампони за стаб щангите билщайн и комплекти прахобрани и буфери за амортисьорите, които за момента ще са оригинални БМВ-БОГЕ, окомплектовани с пружини H&R 60/40, тампони макферсони, биелети и тампони задни амортисьори. Междувременно си купих и едно комби- ТД за части от което ще ползвам плюшения мокет, престилка(предна) евентуални масленото охлаждане, чек контрол модулите, крепежи, пластмаски и др. Джантите с които се сдобих са реплики на BBS RS 16''.

Ще продължавам с темата, ще качвам снимки и се надявам да будя интересът ви, готов съм да дам всякакъв вид консултация, да отговоря на въпрос или да помогна с каквото и да е!

Поздрави и до утре :mrgreen:

_________________
84' 318i coupe EX
89' 318is coupe EX
89' 324td touring EX
84' 325i coupe EX
89' 318iA saloon EX
90' 324td touring EX


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2012 16:50 
Offline
318is driver
Аватар

E30: M40B16->M42B18
Регистриран на: 26 Сеп 2012 20:23
Пол: Мъж
Мнения: 88
Аз ще плесна няколко снимки с които разполагам (с кофти качество ама нямах с кфо да снимам тогава )

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2012 20:12 
Offline
Пияният Майстор
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2012 11:06
Мнения: 82
Съжелявам за спама,ама това не беше ли на Гената колата?

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

M40 RIGHTNESS.
if you can get to 6500rpm, nobody can hear your tappets.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2012 21:56 
Offline
318is driver
Аватар

E30: M40B16->M42B18
Регистриран на: 26 Сеп 2012 20:23
Пол: Мъж
Мнения: 88
Ами колата е купена от Иван Петров ..който е един от основателите на sideways team bulgaria и създател на drifting-bg.com :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2012 19:08 
Offline

Регистриран на: 08 Окт 2012 16:22
Мнения: 202
тя тая намаше ли проблем с роговете :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2012 23:23 
Offline
318is driver
Аватар

E30: M40B16->M42B18
Регистриран на: 26 Сеп 2012 20:23
Пол: Мъж
Мнения: 88
Имаше там някога преди войната :Д

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2013 20:20 
Offline
Баш Майстор
Аватар

E30: 88' 320i
Местоположение: Nubiru
Регистриран на: 27 Сеп 2012 00:54
Пол: Мъж
Мнения: 65
Заключ :dunno:

_________________
84' 318i coupe EX
89' 318is coupe EX
89' 324td touring EX
84' 325i coupe EX
89' 318iA saloon EX
90' 324td touring EX


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2013 14:02 
Offline

E30: повече проекти
Местоположение: Г.Оряховица
Регистриран на: 28 Ное 2013 16:43
Пол: Мъж
Мнения: 4
има ли живот в тази тема доста добро начало и ключ :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2014 21:27 
Offline
Баш Майстор
Аватар

E30: 88' 320i
Местоположение: Nubiru
Регистриран на: 27 Сеп 2012 00:54
Пол: Мъж
Мнения: 65
Колата беше върната до заводски вид - външно и вътрешно, след това ми се наложи да я продам. В момента издирвам историята на последващите собственици и ако имам късмет може да си я върна. 8-)

_________________
84' 318i coupe EX
89' 318is coupe EX
89' 324td touring EX
84' 325i coupe EX
89' 318iA saloon EX
90' 324td touring EX


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2015 01:36 
Offline
Аватар

E30: iS
Местоположение: Ихтиман/София
Регистриран на: 01 Окт 2012 18:23
Пол: Мъж
Мнения: 179
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=394426

Батка, ние се постарахме, ама така като гледам някой след нас също се е постарал, особено с боята и салона.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 11 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade