Дата и час: 24 Яну 2019 03:29

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2014 22:02 
Offline

E30: 318i с повечко клапани
Регистриран на: 13 Юни 2014 00:56
Пол: Мъж
Мнения: 18
Може да ме нахраните, но генерация от е36 влиза в е30:
Доказателството: >ЦЪК<
Бих изпълнил закрепването на крайното гърне по друг начин.
Това за 4-цилиндровите мотори и садените. При м20/1 също мисля, че няма да е кой знае каква трудност да се направи.

Имайте предвид, че оригиналните гърнета са на съвсем друго ниво откъм пропускливост (flow rate) и ефективност при шумозаглушаване спрямо Аспо, Босал и пр.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2014 17:52 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
Vasko_BP написа:
Какво стана с тия в Крафт?


след шест месеца се затътрих до Крафт най-накрая и положението е следното с цените:
245лв двете гърнета + монтажа ще ви коства цялото удоволствие с 18 месеца гаранционне.
днес сложих задно само, защото средното ми е още здраво - платих 125лв. гърнето е алуминизирано. имат и черни на 65лв, но ще изкарат много по-малко и не го препоръчаха.
средното с монтажа е 120лв.
осезаема разлика усещам в звука, но не е гаранция, защото ухото ми не е калибрирано по БДС.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2014 19:20 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 639
Има ли как да го снимаш, за да видим изработката?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2014 19:40 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
ще я снимам като я кача на канал
ако не се сетя, ще го направя направо с монтажа ново средно гърне понатам. така май ще е по-полезно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2014 19:54 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 661
Емилио написа:
ще я снимам като я кача на канал
ако не се сетя, ще го направя направо с монтажа ново средно гърне понатам. така май ще е по-полезно.

Само да не ръждяса задното дотогава :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2014 23:49 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
ще си видиш чарколяците през крив макарон :hihi:
като ръждася ще сложим ново. другия месец може и да я мушна за средно. 8-) трябва да поръчам скобата за средното гърне, първо. че по-скъпата част от нея я нямат налична. и тогазе....


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2014 20:20 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
До сега бях с генерация от две прави тръби с един X pipe след тръбите от колекторите и крайно, стоково гърне с два входа и два изхода. Беше прекалено шумна, а звука гаден и дразнещ(по мой критерий). Търсейки добър и същевременно евтин вариант за обезшумяване, се оглеждах за оригинално средно гърне от друго БМВ, че им нямам вяра на правеняците у нас, най-вече като издръжливост.
Видях обява за 2бр. резонатори тип пура от е39 530д и реших да ги пробвам.
Останах приятно изненадан, затихна доста, нищо общо и звука стана доста приятен,(от вътре се чува само моторът, отвън не съм я чувал как е). Като временен, малък недостатък, мога да посоча излизащите зверски черни пушелици в началото, докато ги продухам от саждите :hihi: Те и в сервизът, където ми ги монтираха ме предопредиха да не давам много газ докато изляза, че ще ги издуша :hihi: След няколко км и няколко зверски изрязвания ги продухах успешно и вече не съм като чипосан дизеляк :hihi:
Като цяло много доволен :thumbsup:
Toва са, като вътре, стените представляват надупчен корпус, а между него и външните стени има вата.
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2015 18:56 
Offline
Аватар

E30: 87' 318i
Местоположение: Стара Загора
Регистриран на: 02 Мар 2015 10:02
Пол: Жена
Мнения: 11
Здравейте колеги, какво ще ме посъветвате за гърне на м40б18 купе? :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2015 23:04 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Аз бих си избрал заместител на заводското, с най-високото качество което бих могъл да си позволя.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 01:32 
Offline

E30: беличко седанче
Местоположение: Габрово
Регистриран на: 01 Сеп 2014 19:59
Пол: Мъж
Мнения: 62
Аз бих предложил заместител на мотора,и най-умрялата 20ска да е,ама звук майка. :hihi: Дето викаше един колега,че трийската ми била като Лили Иванова,само звук бил останал. :hihi: Според мен на този мотор,само нещо оригинално,няма смисъл от бръмчащи гърнета,поне за мен,малко съм 4-цилиндров хейтър. :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade