Дата и час: 09 Май 2021 07:39

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2014 00:49 
Offline

Регистриран на: 16 Мар 2014 23:58
Мнения: 3
Здравейте на всички от форума

Преди няколко години се захванах да реставрирам е28.Колата която купих беше една от малкото неръждясали екземпляри продаващи се на нашите ширини :D. Колата отвънка беше изключително запазена нямаше никакви криви греди което беше една от предпоставките да е купя.В момента съм колекционирал три е28-ци едната ми е за части редната реставрирам ,а номер три си е купих понеже както знаете тези проекти са времеотнемащи и изискващи значителни средства .. Съществената част снимковия материал не е много голям ,но ще добиете представа докъде е пректа и колко насериобно съм го взел.Надявам се да ви хареса :)

PS:Отделно от темата ,ако има хора които могат да помогнат по някой от въпросите ми за е28-цата която е в движени ще се радвам много
1.Поради наложителната смяна на амортесиори и пружини съм си наумил да купя спортно окачване.Желаното съотношени на сваляне ще е 35/35 или 40/35 поради естеството на паркиране :hihi: Дайте ми съвети за цели комплекти,ценички и всичко което мислити че би ми било полезно..В момента съм със заводското окачване 16x7j 205/55 гума et20 идеята ми е да мина на 17-ки ,но нямям никаква идея какво би се получило след свалянето на колата какъв трябва да е оффсета на джантите ще имам ле проблеми със изчистването на калниците и т.н. Информация откъде да закупя частите и актуални цени също са добре дошли
2.Чувал съм че при сваляне с 35/35 може да се кара с газови амортесиори ....
3.Активни басове - трябват ми 2 броя за да давърша озвучаването досега има монтирани компоненти само на Alpine

Проекта по реставрацията е в прогрес ,а някой от частите за е28цата ще ги закупувам най рано след 2 месеца ..... Дотогава бих се радвал който може да помага...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Прикачени файлове:
1403323_10200296191162283_1239885514_o.jpg
1403323_10200296191162283_1239885514_o.jpg [ 266.22 KiB | Прегледано 2736 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2014 10:45 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Нахвърлям просто примери:

Амортисьори:
http://www.ebay.de/itm/4x-Bilstein-B8-T ... 461bfa1bff

Пружини:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... DERN&rt=nc

Готови койловъри:
http://www.ebay.de/itm/29328-5-H-R-Mono ... 231f719af7

Всичко зависи от това какви пари си предвидил за окачване. Варианти има много - като тръгнеш от готови койловъри (което според мен е най-доброто решение, особено ако са марка като H&R) до отделни амортисьори и пружини (но там не можеш да прецениш с точност колко ще свалиш колата докато не са монтирани).

Относно джантите, според мен за тях ще мислиш чак след като свалиш колата, защото освен цолаж и ЕТ, трябва да се подбере и правилната гума, за да стои добре.

Добре дошъл във форума и успех с реставрацията на акулата. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2014 12:07 
Offline

Регистриран на: 16 Мар 2014 23:58
Мнения: 3
Малее това са доста сериозни цени...Моя бюджет предвиден за окачване ще е в рамките на 1000 лева .... Незнам защо за другите модели има всякакви сетъпи даже и coiloveri за по 600-800 лева , а за е28 всичко е голяма цифра особенно coiloveri те са за писта много high end части.Аз не е карам всеки ден тарся една хубава стойка да и докарам .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2014 12:14 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Тогава не е лошо да провериш следния вариант:

http://www.springsbg.com/bg_start.htm

Обсъждахме го преди време тук във форума, но така и никой не предприе нещо по-сериозно в тази посока.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2014 17:28 
Offline

Регистриран на: 16 Мар 2014 23:58
Мнения: 3
Интересно предложение само че трябва да се има впредвид натоварването на осите и едно нещо spring compression .а и диаметъра на подложките леглата където лягат пружините доста данни тр да се има .. дебелината на намотката.. и т.н..... И реално то трябва да излезе на цена под 200 лева то и 150 лева :D не е кой знае колко голяма разлика.Aftermarket пружините дават и гаранция а средната цена е около 150-250 лева.... де да знам тове май би било сложно упражнение пък и как ще сметнеш навивките спрямо сток окачване ако ще сваляш с 35/35 голяма гимнастика изглежда сякаш....Те се навиват и по различен начин като слагаш понижаващи пружини ( свързано е според мен с тово spring compression) .....


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade