Дата и час: 24 Юни 2021 07:05

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 21 от 25
 [ 249 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Май 2017 16:15 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 910
Ще изкажа моето мнение, като по никакъв начин не искам да оспорвам качеството на заварката.Доколкото виждам от снимките, заварката е в основанието на лагерното тяло на пиньона. При счупване /при което ще се отдели горната му лагерна точка/, той ще се отдалечи от зъбният гребен, и със сигурност ще останеш без управление. Аз не бих карал такава рейка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Май 2017 19:09 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
michev написа:
Ще изкажа моето мнение, като по никакъв начин не искам да оспорвам качеството на заварката.Доколкото виждам от снимките, заварката е в основанието на лагерното тяло на пиньона. При счупване /при което ще се отдели горната му лагерна точка/, той ще се отдалечи от зъбният гребен, и със сигурност ще останеш без управление. Аз не бих карал такава рейка.


Ами няма как да се отдели от гребена, защото е хванат в лагер и гайка в долната точка. Отделно здравата част от корубата напълно покрива зъбната предавка. Реално както беше счупена и сглобена рейката нямаше вариант без разглабяне или досчупване в който да се отдели пиньона от гребена.

На мен със заварката ми изглежда по-здраво от здрава коруба - има повече месо и единствено ме притеснява да не текне през евентуални шупли.

Иначе не споря, че принципно е недопустим "ремонт" и е по-добре да не се кара с такава рейка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2017 17:44 
Offline

Регистриран на: 31 Авг 2014 00:05
Мнения: 77
може ли да снимаш табелата с парт номера на рейката ти от z3 ? по-принцип би следвало да е 32131095575 но гледам из нета и аз старателно за рейка, да знам дали има и други номера по рейката


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2017 04:57 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
host написа:
може ли да снимаш табелата с парт номера на рейката ти от z3 ? по-принцип би следвало да е 32131095575 но гледам из нета и аз старателно за рейка, да знам дали има и други номера по рейката


Това е номера по БМВ, но пише друго на табелата. Ето това е на табелата на счупената рейка. Същото пише и на здравата:
Изображение

Принципно из американските форуми пише много легенди за различни рейки според години и мотори (http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=297612), но поне тук в европа, а и според realoem (http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?id=CM11-EUR-12-2001-Z3-BMW-Z3_19&mg=32&sg=10&diagId=32_0636&q=32131095575&series=Z3), рейката е една на почти всички z3-ки. Лесно разпознаваема е по специфичния си корпус.

След нас месец с рейката мога да кажа определено, че това е сред най-осезаемите и полезни ъпгрейди които съм правил по колата. Много помага при маневриране и паркиране, а на скорост и в завои усещането е за много по-директно управление.

При мен се появи едно притрисане при бързо навиване на волана на място. Сякаш няма достатъчно дебит от помпата на моменти и при част от хода волана втърдява и отпуска на тласъци. Ако някой има опит какво може да е да казва :) Обезвъздушил съм и съм проверил, че не прави балончета в казанчето на маслото.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2017 16:52 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
steffgang написа:
...
При мен се появи едно притрисане при бързо навиване на волана на място. Сякаш няма достатъчно дебит от помпата на моменти и при част от хода волана втърдява и отпуска на тласъци. Ако някой има опит какво може да е да казва :) Обезвъздушил съм и съм проверил, че не прави балончета в казанчето на маслото.
...

steffgang написа:
...
Четенето в американските форуми ме беше наплашило излишно:
    пише, че трябва да смениш едини маркуч високо налягане - не е вярно. С много леко сгъване на ръка с помощта на менгеме всичко заспа
    пише че трябва да се скъси връзката между кормилния прът и рейката - и това не е вярно. Само се набива хубаво в шлиците
...

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2017 14:15 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Явно е свързано с маркуча за високо налягане ама не разбирам как. Някаква магия ли има вътре?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2017 21:02 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Пусни снимка на тоя маркуч и особено в зоната, където си го огънал допълнително.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2017 07:40 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
steffgang написа:
Явно е свързано с маркуча за високо налягане ама не разбирам как. Някаква магия ли има вътре?

При огъването до необходимата форма да не си стеснил диаметъра на маркуча и съответно да си намалил дебита, който може да пропусне. :roll:
Камен вероятно затова иска снимки колко е прегънат. То от снимки не знам дали ще се види де.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2017 19:32 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Мармот написа:
При огъването до необходимата форма да не си стеснил диаметъра на маркуча и съответно да си намалил дебита, който може да пропусне. :roll:
Камен вероятно затова иска снимки колко е прегънат. То от снимки не знам дали ще се види де.


Нямам снимки но огъването е доста слабо (под 20°) и съм напълно сигурен, че няма стесняване. По-скоро да не се окаже, че в маркуча за високо налягане има нещо което определя налягането и за това да е нужно да се вземе от е36цата?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2017 19:42 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Имам само тази снимка. Мисля, че е преди огъването. Огънат е долния маркуч. реално е изправен лекия ъгъл към десния му накрайник, който почти не се вижда, за да се избегне опиране на маркуча в моста.

Изображение


Последна промяна steffgang на 30 Юни 2017 02:52, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 21 от 25
 [ 249 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade